2008. június 24., kedd

Ez volt a legszebb utam, ja nem mert ez... :-)

Most már kicsit kezdem elveszíteni az időérzékemet, jah kedd van. Tehát ma kimentünk Gáborral a Betekincs-völgybe hogy kicsit edzünk a hétvégi versenyre. A nagyfalhoz mentünk majd rögtön kezdtem is egy elölmászással, megmásztam (esés nélkül!) a Zizegő nevű VIII- os utat. Ezt utánam rögtön megmászta Gábor is. Aztán megmásztuk a vakvágány VIII+ os utat. De csak felsővel. Gábor azt mondja meg kéne valamikor mászni elölbe. Mondom jah, de mért nem most. -oké jött a válasz. Aztán már csak azon járt az eszem hogy ne gondolkodjak vagy mi :). Féltem nagyon az eséstől ugyanis a Vakvágánynak a kunsztjáig 2 nitt van összesen ami barátok közt is kevés. Na mindegy. Egyszer kétszer beleestem. De összességébe jó mászásnak éreztem elfáradtam s fájtak az ujjaim. Gábor ezután tudta már mit kell teljesíteni, és hogy übereljen kimászta beleesés nélkül. Gart még egyszer. Nem semmi. Ráadásul ez volt valószínűleg az első mászása idén az útnak
ugyanis a repedés tele volt pókhálóval. Utána másztunk még egy pár elölt elöl a dzsungelnél, meg bouldereztem hátul egy picit. Nagyon meleg volt ma, de azért nem panaszkodhatunk.

Nincsenek megjegyzések: