2008. július 6., vasárnap

Felkészültség

Mit takar ez a szó? Mit jelent? Kell-e edzeni egy edzőtáborra? A kérdésekre a válasz: nem tudom. Sajnos még nem volt részem egy héten keresztül mászni, nem tudom, hogy osszam be az erőmet és a bőrt az ujjaimon. Végülis az erősítés ellen szavaztam, inkább pihenten akarok mászni Kis-Gerecsén. Csak az a probléma, hogy az elmúlt 4 napban folyamatosan másztam, és most nem sok bőr van az ujjamon, ami holnap (!) a bányában grosse Problem lesz. Vettem egy csomó kaját, 4 tekercs leukoplasztot, és fél kg magnéziát. Csak elég lesz. Sajnos a erőt és a bőrt az ujjaimon nem tudom pénzért megvenni. Lehet mégse kellett volna tegnap meghajtani magam. :) Tegnap a Betekincs völgyben a Nagy-falon másztunk egy új utat. Nem könnyű. A Fekete Özvegy nevet kapta tőlem és a nehézségét VIII+ ra szavaztuk meg (vagyis inkább E6 7b a pszihés leterheltség miatt). Kilépés nélkül talán nehezebb is. Én nagyon keménynek éreztem. Másztunk még valami Passió direkt félét az is olyan 8 körül lehet. Mindannyian megmásztuk még a Zizegőt, Gábor elölbe is kitolta a VIII- os utat. Most pedig relaxlálok és bőrt növesztek.
:)

Nincsenek megjegyzések: