2008. október 15., szerda

A végtelenbe és tovább...

Sokat gondolkoztam a címen. Tudjátok vannak dolgok, amiket nem lehet szavakba önteni. MOst nagyon boldog vagyok, sikerült. De nem csak a Dózsavárosi rekordot (Veszprém egy része), nem csak veszprémi rekordot, nem csak megyei rekordot, és nem csak dunántúli régióét döntöttem meg. Legalábbis Rákosy Laci szerint.
Mostanában a 222 cm óta mióta elmegyek a fal mellett, felnézek a zöld top fogásra és mindig elgondolkodok: -Nem, ez még nem ez a nap.- Mi dönti ezt el? A kedvem? Az időjárás? Nem, nem. Szentbékkálla óta van bennem valami, amit nem értek! Mért van az hogy amikor Gábor a Kapálódzá utat mászta, semmivel sem csinálta rosszabul mint én. A technika is azonos volt. A felkészültség és az erőnlét is. És mért volt az, hogy ahányszor ugrottam mindig leestem, és csak akkor lett meg amikor András kamerázta. Rájöttem; minden kérdésre a válasz a motiváció. Békkállán Gábor nem volt ott 100% osan fejben, nem szorította eléggé, nem akarta annyira. Én pedig itthon csak ugráltam a semmibe, de amikor ketten látták és kamerázták, akkor sikerült.
Tegnap már a mechanika óra közben éreztem, hogy ma lesz valami. Ahogy hazajöttem nem ettem, rögtön leraktam a szivacsot. És feljebb tettem a fogást. Nem sikerült. Megjött anya, s én megkértem hogy kamerázzon egykét próbálkozást. Egyből meglett a 232 cm. Ezután azonnal feltettem egyel távolabbi lyukba a top fogást. Nagyon messze van. Ugrálok. Már vagy a 10. amikor anya azt mondja, ha így folytatom nem lesz meg. Nem hiszem el, hogy meg lehet. Majd hangosan mondta, hogy mondjam Megtudomcsinálni!!! Elmondtam ötször-hatszor és megugrottam. 247 cm. Hát remélem nemsoká' télleg meg tudom mutatni nektek azt a várva várt videót. De szerintem megéri várni...:)

5 megjegyzés:

trobertino írta...

wáááááá!!ember ezután a cikk után már a hajamat tépem. főleg hogy a bercsényiben most mi is egy ugrós kunsztra vagyunk rákattanva Gáborral.remélem mind3 ugrás benne lesz a videóban.Ja és természetesen GRATULÁLOK!

Izer Bálint írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Izer Bálint írta...

köszi Robi! már nagyon hiányzik veled a mászás... lesz novemberben az exben meg az everestben is boulderverseny biztosan ott leszek. gyere te is. az toljuk :D

gábor írta...

Hát gratula, nagyon nagy. Király a cikk. A lényeg: a motiváció :)

Névtelen írta...

gratulálok Bálint;)

Nándi