2008. december 22., hétfő

Az év legrövidebb napja

Végre elkezdődött a szünet. A múlthéten tartották Veszprémben a híresen-hírhedt Padányi Kupát. Sajnos lemaradtam a versenyről, Bécsben voltam, de a bulira azért oda értem. Csináltam egykét tökjó bouldert, de nem volt valami nagy durranás. Mindenki punyhadt. Másnap a döntőkre értem oda, Törpe mászását sikerült felvennem---> nem mászott top-ot sőt meg a plafon előtt leesett. A győztes Papír. MIndenki csodálkozik. Törpe kikapott. Apja az öngyilkosság határán. Mintha ez nem fordulhatott volna elő. De ő is csak egy ember. MIndegy nem fogott meg a verseny. Most az emberek sem. Túl sokat láttam őket mostanában. Mondjuk sokan nem jöttek el a Százhalombattai mászóviadal :D miatt. Megértem. Nekem is jobban bejön ha a versenyhangulat, nem az életbenmaradásról szól.
Hétfő. A szünet első napja. Az év legrövidebb napja. A nap amikor az eső nem esik. Gáborral egy kis túlságosan is elhanyagolt völgy mellett döntöttünk. Bourdel fal. Végre befejetzetm a találkozásaimat a Sympathy for the Devil nevű rettenettel. A végét csak többszöri nekifutásra tudtam megcsinálni. Gábor spotolt, bár ügye a megmászáshoz minek...:D Pistike IX- ra adta. Tetszett, de ami ez után következett az volt az igazi. Gábor a jenciből kitalált egy projektet, ami gyakorlatilag 3 mozdulat. Node ezek nem csupán mozdulatok. Ezek megabeszarszmozdulatok. Egy kis kézlefúlyás segítségével majdnem meglett. Nekem nagyon határesetes volt. Kurva szép út, még a szünetben meg kéne mászni. Sokmindent kéne a szünetben de majd megátjuk mi lesz. Már csak megkéne szorítani rendesen a top ot. :)

6 megjegyzés:

trobertino írta...

Biztos csak viccelsz,hogy törpe kikapott....Törpe nem szokott kikapni:D Na jó, persze hogy kikaphat ő is. Kellemes Ünnepeket és hozzon mindenkinek pöttyös lapkát a fa alá Jézuska!

gábor írta...

Hát igen, engem is meglepett, hogy nem a Törpe nyert. Ha idejönnének az ufók és megkérdeznék, mi az a falmászás, akkor azt mondanám: "az egy olyan sport amiben az emberek fogásokat használva mennek fel egy falon, és a vége az hogy mindig a Legjobb győz"
Ez már biztos.

Névtelen írta...

Ja igen törpe van itt és Boldog nyomoronckodást kíván a sok szarevőnek aki bazdmeg okkersárgán világít az irígységtől és milyen tök jó örülök ha örültetek hogy leestem hű majd most megtörtem és soha többé nem fogok jót mászni. Nincs olyan szerencsétek. Maximális és örök respekt azoknak akik kivételek. Gábornak és főleg Robinak ajánlom a júliusi videohoz a kommentet. Ha idejönnének az ufók és megkérdeznék mi a mászás én azt mondanám hogy egy sziklára vagy adott esetben falra felvitt metafora és egy jó mászó élete pedig egy hosszú alliteráció.persze nem lehet minden sor egyformán szép. van egy-két elrontott. nektek még egy megszemélyesítés sem sikerül Megmagyaráznám nekek hogy sajnos rossz helyre jöttek mert itt a tehetséget és a kemény munkát semmibe vesszik és mivel mászni nem tudnak eléggé hát pótcselekvésként a jó mászókat baszkurálják megjegyzésekkel és fasz videókkal.

Izer Bálint írta...

Hát ha télleg Törpe te irtad akkor, kicsit félre vagy vezetve, mert mi sem örömünket sem bánatunkat nem nyilvánítjuk ki azzal hogy te leestél. Gábor a legjobbat nem úgy gondolta hogy mostantól akkor papír lesz a király, hiszem nem ő volt az aki megnyerte az országos összesített bajnokságot. +Mindenki tudja hogy gondok voltak az ujjaiddal, és közel nem tudtál anyit edzeni mint előtte. (legalábbis én így tudom) Aki ezek után mondja hogy a második hely szar, hátt az ... Bejegyzésekkel gyakorlatilag téged nem sértettünk meg szerintem ha mégis én ezúton elnézésedet kérem.
És egyébként meg látszik hogy télleg tudsz valamit a mászásról, amit mi sajnos nem, ezt sajnálom, én jelenleg ha akarnám se tudnám ilyen szépen megfogalmazni a MÁSZÁS szót.

trobertino írta...

Örülök hogy írtál Törpe és szeretnék reflektálni.
Először a legutóbbi versenyes dologra:
Úgy érzem semmi rossz indulat nem volt a hozzászólásunkban és az idézet mondat amit Gábor írt, nem a mászásról szól. Bálintnak volt egy bejegyzése azt hiszem talán a zsombói abc-s, ahol írt egy viccesnek szánt elmélkedést arról hogy milyen az itthoni versenyek hangulata és ez záródott azzal hogy: "... és a végén nyer Törpe..." vagy valami ilyesmi volt. Az ahogy Gábor átírta és amit én is írtam az azt jelenti, hogy mindenki tud hibázni, nincs mindenki folyton hibátlan formában. Nem is akarom túlragozni.
Másodszor pedig a Kőtengeres videóra és ezt sokkal fontosabbnak érzem:
Rohadtul megértem hogy rosszul eset és ezért bocsánatot is kérek. Viszont fontos részleteket hagy áruljak el: a videó saját ökörködésünkre készült és amikor Gábor feltette a blogra akkor sem olyan gyökér gondolat vezette hogy na most ezzel jól lejáratjuk Törpét és ha olvastad a többi bejegyzést is gondolom érezhető volt hogy mindig próbáljuk komikusra fogni a hangvételt( ja és faterom színész szóval volt honnan átvenni a hajlamot) Nos remélem most már kissé árnyaltabb a dolog és sikerült magam kifejezni, a bejegyzéssel kapcsolatban pedig Gábor tudja mit miért és hogyan gondolt, ezt hagy fejtse ki ő.
A végére pedig a hozzászólásodra. Akármennyire is bunkó humorom van egyszer sem neveztelek vagy illettelek sértő kifejezésekkel, és nekem pedig ez eset kicsit rosszul, a mászótudásodat meg szerintem főleg nem firtattam és még ha bárki is tényleg beszólna neked szerintem tisztában vagy eléggé magaddal hogy csak nevess az ilyenen. Az meg h nem ismerlek úgy szint igaz, mint az is hogy te sem engem. Egyszóval ha ismernél tudnád hogy nem rosszindulatból szoktam poénkodni bár szerintem ár beskatulyáztál(igaz ezt meg én nem tudhatom). Érdekelne a további véleményed is.
Tóth Robi

Névtelen írta...

Atörpe hello srácok a júliusi cikkhez írtam a véleményt,és persze itt is:...Békét!