2009. június 25., csütörtök

Félelem-kelnekem

Pistike újabban kamenire vette a figurát, egy 8a majd egy 7B boulder nem semmi. Az új út neve Magasfeszültség lett, és a Kőárokban található, a mi kis Gerecsénkben. Ez egy Traverz, aminek én az elsőránézésre nevet adtam volna, mert könnyűnek néz ki és beszarás nehéz. Számoltam a próbákat is, a meleg miatt már alsógatyában nyomtam. Az út kb. 15 mozdulat. Az első próbára a harmadikból estem ki. Összesen egy óra alatt hetet próbáltam és a minden próbával egyre messzebb jutottam. A 7. próbámnál a 14. mozdulatból estem ki, a kunszt után. Nagyon kicsik a lépések. És eléggé gondolkodtatós. A tegnapi edzés Pistikééknél megtette a hatását, és nem sok bőröm maradt. Sajnos azért nem próbáltam többet, mert annyira beleszorítottam egy kétujjas fogásba, hogy a szikla belefúródott a húsomba. A véremet az út beszállófogásához kentemegy pontban, tök jól né ki. "életünket és vérünket"
Szerintem hamarosan beakad, bár ha engem kérdeztek erősem 7B+felé hajlik...
És egyébként mellékesen megvolt a Blog 100. bejegyzése. Éljenek a fiatalok. Meg az idősebbek.

3 megjegyzés:

gábor írta...

(meg éljenek a középkorúak is)
WOW, 100 bejegyzés, az már gombócból is sok.
Szerintem 1000-el fog menni a tolatás nyáron a bakonyi Gerecsében :)

Blanche írta...

Bálint neked mindig vmi véreset vagy cafatosat kell feltenned ultranagy felbontásban????
gondolhatnál a női olvasókra is :P

de persze a mászás mindenek előtt
vitam et sanguinem!

Izer Bálint írta...

Van egy Kőárki boulder projektem aminek úgyse tudtam nevet adni, szal télleg ez lesz: Életünket és vérünket! :D