2009. szeptember 20., vasárnap

Emotion

Gábor egyszer egy mászásom után mondta, - itt most olyan érzelmek szabadultak fel, amit nem lett volna szabad látnunk. A tegnapi nap Tibivel mindent kaptunk amit csak lehetett. Kötekedések a Volánnál, hazafelé a MÁVnál. A buszon szabályos villám, majd állóháború alakult ki köztem és egy nyugdíjas között, természetes hogy a huligánok elbuknak, ennek volt a jele, hogy a tündérszikláknál lepisált egy kisfiú. Természetes hogy a Kaszáspók után jól jön a zuhany, no de így.
Hogy is kezdődött mindez?

Péntek este felbuszoztunk Tibivel Pestre, ahol Gáborral és Blankával töltöttük az estét. Tibi apukájánál aludtunk, majd reggel korán kelés és irány Tündérszikla. A reggeli séta közben eléggé fáztam, úgy éreztem itt ma megmászás lesz, ám a szikláknál már úgy sütött a nap, hogy csak leolvadni sikerült. Tibi azért kemény volt és kinyomta a Bőrizomtömlő delight-ot. Felmentünk a pókhoz. Meleg volt. Sajnos nem volt szivacsunk, úgyhogy kicsit para volt az utolsó mozdulatot próbálgatni, de azért összejöttek a mozdulatok. Az itt történt további eseményeket inkább nem részletezném, de elhagyta a számat pár krvá. Visszamentünk a kiinduló pontra és lenyomtunk egy kínait. Ezek a levesek, esküszöm valami fantasztikus. Vettem a Mamutban egy új cipőt, és megnéztük az éppen akkor ott megrendezett országos rubikkoca versenyt. Örültem hogy nincs honvágyam ez után. Pár évvel ezelőtt képes voltam napi több órát tekerni. Gáboréktól érzékeny búcsút veszünk majd irány Kő-kapu. Az a jó ebben a helyben, hogy ha nincs bőr az ujjaid végén, ide akkor is bármikor kijöhetsz. Megmutattam Tibinek az útjainkat, és örültem, hogy a nem fesztávosak elnyerték tetszését. Mondtam, hogy találjon ki nekem valami szépet. Egyből mondta, hogy kell beszállni, majd merre megy és hol a top. Mintha csak előre eltervezte volna?! Eléggé visszajárós projektnek tűnt, s nem is tetszett elsőre, hogy a plafonban két és háromujjas lukakon és peremeken kell mozogni, mindenhol, nagyon pontos lábmunkát igényelve. Mégis egyre több mozdulat sikerült és a végén már részletek is mentek egyben. Kicsit elfáradtunk és mindenképpen el akartuk érni a vonatot ezért hamar indulnunk kellet. Így valóban elkészült a visszajárós projekt. :) Ajánlom figyelmetekbe, a pestieknek pedig nem ér megmászni előttem, mert a tökön rúgás veszélye fenyegethet... :) De azért jó lenne ha próbálgatnátok... Tibinek viszont a szokásos szöveget üzenném, ha beadod jár a szopás! :P

Nincsenek megjegyzések: