2009. október 7., szerda

Hosszúhétvége

Tibivel hétfőn edzés előtt kimentünk a völgybe, én a Shitgun-ra, Tibi a Misi esik ülőstartos verziójára pályázott. Második próbára (aznap) sikerült is kinyomni a 7A+ ra adott traverzet. Örültem neki. Aztán megnéztem mi van itt még ezen a kis falon. Persze a legrégebbi út amit próbáltam: az Akupunktúra. Mindig azt hittem hogy keményebb 7A-nál mert sosem volt hozzá túl sok közöm. Erre Tibi elmondott pár bétát, kitaláltam hozzá a megfelelő lépéseket, és már csak össze kellett rakni. Már fáradt voltam, de akartam még rá dobni egy uccsót. Hát mikor ha nem akkor beakadt. Még a kunszt után is kellett szorítani, s a nagyon stílusos kiszállónál komolyan elgondolkodtam- most merre is?? Fent végülis én sem hittem el, hogy sikerült. Nem számítottam rá. Bár már azt hiszem, 15 évesen próbáltam először, akkor még nem sikerült betartani a mozdulatokat. Most pedig ha úgy vesszük egy nap alatt összeállt. Hátra van még az Aku plusz, és ha az is meglesz, gyakorlatilag mindent kimásztam amit idén szerettem volna. Van itt még három kemény út, de azokhoz még gyengének érzem magam...bár a Körhinta??? :)
Tibivel csaptuk még a Misit, bár eléggé feszülős.
A hétvége még dilemmás, nagyon nincs kedvem messzire menni, bár Adlitz és valami boulder jól hangzana. De ha más nem marad akkor kimegyek Kő-árokba aztán lebüntetem a 10000-et, majd a mikrokozmoszt. ;) Most úgy érzem meg tudnám váltani a világot...

Valamit nem értek, mért van az hogy jobban mászok ha szarul megy a suli, és szarul ha fordítva...??? :D

Két ujjabb -Balázs szavaival élve- bombasztikusan fantörpikus videó.
A Güllich's Weg illetve a Chris Shanta.

3 megjegyzés:

trobertino írta...

Azért megy jól a mászás mert inkább az érdekel, motivál ezért ha nem is érzed igazán a sulira kevesebb energiát fordítasz, ne m vagy ott fejben. Most hogy nem járok sziklára, edzésekre és esténként lefekvés előtt nem az aznapi kunsztokon agyalok jól megy az egyetem. Most érzem igazán mennyi időm szabadult fel,amit másra tudok fordítani.Szar ügy, de ez már csak így megy.

Izer Bálint írta...

jó lenne az aranyközéputat megtalálni, főleg hogy érettségizem. de jól látod a dolgot...:)

gábor írta...

Királyok a videók!
Chris Shantát még én is megnyomom idén.