2009. október 31., szombat

III. Ujjerő boulder verseny

Immáron harmadik alkalommal került megrendezése, a neves, és legtöbb résztvevővel bíró verseny. Sajnos mivel elérkeztem tanulmányaimban a várva várt 12. osztályhoz, muszáj elkezdenem érettségi tételeket kidolgozni, valamint a kéttámaszú tartók, csuklók, evolvensek és gépelemek világába belevetni magam. Ígyhát ezt a bejegyzést egy kicsit szűkösre fogom.
Korán keltünk, hiszen az elképzelhetetlen, hogy ne kapjunk versenypólót. Miközben kiolvastam egy Klettern magazint (ezért szeretem az ujjerőt) megjöttek a versenyzők, és egyre szűkösebbé vált a kis előtér, valamint az öltöző. Lásd. a WC papír mennyisége és a szag fordítottan volt arányos. (Jól mondom Gábor??:-) 5 csoport lett a versenyzők nagy létszáma miatt. 77 versenyző. Nem semmi. Csajok kezdik, majd sorban jönnek a srácok. Mindenki panaszkodik erre arra, és valóban bent meg lehetett fulladni. Személy szerint nem élveztem a versenyt. Nem tetszenek ezek a varázslós utak, ez a tipikus teremJackeknek való. Talán ezért is jobb Márk sziklán, és ezért jobb Papír teremben. (MIndenki le tudja szűrni a konzekvenziót) Bálint nyerte a versenyt, állítólag nagyon kemény döntővel. Remélem, mivel nem láttam, nagyon király videót fognak összevágni, majd ellesek tőlük pár trükköt ;)
Szerintem ennyi. Vagyis nemegészen, hisz Gábor talán kinőtte Tardost???...

2 megjegyzés:

gábor írta...

Robival lektoráltuk a bejegyzés tudományos vonatkozásait:

Megfelelt a kívánalmaknak.

Izer Bálint írta...

haha :)