2009. október 28., szerda

Katicabogár

A helyet ellepték a katicák. Minden tele van velük. Ha mászol rajtad is vannak, a sziklán, a fogásokon, lépéseken. Néha még figyelned is kell nehogy szegénykékre rálépj vagy fogj. Azért követelt néhány út egy kis áldozatot.
Komolyan mondom, akárhányszor buszoztam eddig a Flórával, ez tuti balszerencse. A buszsofőrökkel egyszerűen nincs szerencséje. Olyan fél 11 re értünk ki Szentbékkállára. Tibinek bejött a jóslata, s bár én nagyon kételkedtem, mégis fantasztikusan szép időnk volt. Előző héten még szinte fagy, most meg póló nélkül másztunk. Amikor odaértünk kürölnéztünk pár tömbön jó kis projekteket lehetne csinálni...,lehetne. Szóval kezdtünk az Undergroundnál, ami Tibinek már régi projekt volt, és ami Flórának új projekt lett. Úgy látszik én voltam a zavaró tényező, és ahogy elmentem Tibi ki is nyomta. :D
rappelj tesóó
Én a Ladikon lévő Acid nevű bouldert ptóbálgattam, és be is akadt pár próbából, bár a kiszállásnál majdnem visszaestem. Nagyon szép boulder igazi peremes. Aszem harmadikra sikerült lenyomni az ülőstartos verziót is 7B-ért. Mivel az előző kiszállás nem nagyon feküdt, most ilyen kukacos rángatózást alkalmazva mentem fel, ami csúnya ugyan, de kit érdekel ha megmászásról van szó. Itthagytuk a zátonyra futott ladikot, majd a lehetetlen tömb felé vettük utunkat. Törpe írt pár sort nekünk erről az útról, és hát eléggé kíváncsivá tett. Ez volt a feladat mára. Próbák tömkelege, variációk így-úgy, egyszerűen nem sikerült megcsinálni. Otthagytuk a Dob szerdát, mutattam Tibinek pár bouldert, bár nem nagyon adta neki, és néhányra már én se nagyon emlékeztem. Ellenben nagyszerű hír: a "Gravitáció nélküli 7A"-t meg lehet csinálni. Nagyon nehéz mozdulat lesz, de a hideg beálltával szerintem beadható. Tibi még a FA-t is el akarja lopni, no de ehhez lesz egy-két szavam. Ez után bár próbáltam húzni a találkozást ezzel az állattal, jött a Krokodil, ismertebb nevén a La Coste. Nem voltak rossz próbák, de ma valahogy nem adta. Nem voltam igazából annyira motivált rá, azt hiszem ehhez Gáborra lett volna szükség. Hamar ott is hagytam, de legközelebb már azt hiszem valóban beadom. Eszméletlen dilemma van még a végén. Hihetetlen. Többiek pihentek, én megnézem a Vidám vasárnapot. Sok közöm nem volt a beszálláshoz. Míg Tibiék ettek, újra a Dob szerdához tettem a szivacsot. Egy oldal-allul húzóból kell elugrani és a lábam amivel eddig próbáltam már így is túl magasan volt. De akkora az ugrás (kb. 210cm) hogy ha felfelé elrugom magam a lábammal és nyújtva van a kezem akkor sem érem el. Nincs mit tenni, még feljebb. A lépés amit most kitaláltam már az ugró fogásom alatt van 10 centivel, elég érdekes ez a pozíció, ám ha egy kis dinamót beleviszünk, és a fal felé visszük a lendületünket, és csak a végén dőlünk ki, (mindeközben elfelejtve a magasságot, ami alattunk van) akkor talán sikerülhet. Elhiszem hogy meg lehet csinálni. Sikerül, és basszus valóban nem is volt olyan nehéz. Kellett a jó béta. Nagyon boldog voltam, hogy elsőként ismételhettem Törpe fantasztikus útját. Egy 7A és két 7B nem is olyan rossz egy napra, megérdemlem a levest. Flóra újra az Underground traverzt nyomja, nagyon határon. Legalább megvan a motiváció. Tibinek megmutatom a debrecen envű 7A ra adott bouldert, és nagyon könnyedén beadja. Lehet nincs is olyan nehéz, bár nekem egy éve jó sok időt vett igénybe hogy összehozzuk. Egy korábbi busszal elmegyünk, 4 óra alatt sikerült is elfáradni. Kicsit érdekes volt a hazajövetel és bár estére még terveztünk edzést, Tibi inkább hazamegy hisz másnap állásinterjú! Összességében jól sikerült ez az idei első békkálla, amit ott hagytunk, no majd legközelebb.

Nincsenek megjegyzések: