2010. szeptember 8., szerda

...mint a babapopsi

Sokszor panaszkodom az ujjaim miatt, de mostantól azt hiszem végre jobban fognak működni, jobban is figyelek majd rá. Az első padányis edzés nagyon megkoptatott. Egy kemény út beakadt, és van egy projekt is, talán legközelebb. Amikor júniusban megmásztam az abokalipszist, nagyon keménynek éreztem magam.
Emberek is, mind mások vagyunk. Vannak olyan típusúak akik egyszerűen genetikailag erősek, izmos testfelépítésűek. Nekem is sok ilyen ismerősöm van, és bár Gábor mindig kiskorától sportolt valamit, talán őt is ide sorolnám. Nekem olyan a felépítésem, hogy ha nem mozgok és edzek céltudatosan, egyszerűen "lepereg" rólam az izom. Nyáron szinte csak szikláztunk, néha edzettünk Gáborral egy kicsit az áthajló bouderfalon, az ujjerő végett, amivel nincs is probléma. De semmi erőnléti edzést nem csináltam!!!
Sokat gondolkodtam a problémán, és úgy érzem tudom is már a választ; vagyis hogy hogy lehet az hogy nyár elején keményebb voltam a Fenevadban mint most. = egyszerűen elgyengültem. A folyamatos sziklázás egyszerűen nem tart olyan jó szinten. Augusztustól konditerembe jártam, és azon a héten amikor megmásztam a Dáridó hajnalig-ot; minden este csináltam 100 húzódszkodást. Meglett az eredménye mint tudjuk...

Nem is tudom hogy mért nem veszem sokszor észre magam, vagyis ott vannak előttem a hibám és gyengeségem és mégsem változtatok rajta. Hiszen bécsben májusban a világkupán is jól láttuk; mi magyarok, hogy nem a technikai nehézségekben van itt (csak és leginkább) a probléma, ezek a mászók mind ki voltak gyúrva, szerintem a többségük bármikor megcsinál egyben 30 pullupt!!!

Szombaton a Gábornak diplomaosztója van, amit semmi pénzért nem hagynék ki, és reméljük vasárnap még akár be is akad valami abban a hírhedten hajló bányában! Veszprémteam mindenesetre ott lesz, és teszi amit kell...

7 megjegyzés:

Fidi írta...

hova mentek vasárnap?

Izer Bálint írta...

én szívem geribe húzna..., nekem tardos semmiképp nem adja, akkor inkább szédítő, de gábor az ünnepelt ő dönt.. :)

gábor írta...

Ha lesz kocsi, akkor geri, ha nem, akkor majd meglátjuk

Fidi írta...

Lehet hogy lesz kocsi... a jó öreg Ford... de még értesitelek titeket...
mert fateromék jönnek látogatóba és nemtom mikor mennek haza...

Izer Bálint írta...

jönnek ki ők is... :)

Júlia írta...

Ha szerzek kocsit,akkor még a diplomaosztódat is megnézhetem? :P

gábor írta...

Nyilvános, úgyhogy bárki megnézheti:

Szept. 11. 11 óra, K épület aula