2010. október 7., csütörtök

Future is mine

Felkészültem, és tudtam hogy amikor nagyon jól megy valami akkor várható hogy elhagy a szerencse és átbukik az egész. Egy sérülés sok mindenben akadályozhat, főleg ha nem jól kezeli az ember. Éppen ezért terveztem meg még egészségesen, egy esetleges sérülés utáni talpra állást, és most amikor szükségem is van rá, csak úgy gondolkodom mint ha az edzésterv része lenne. Mert a jövő ez; a siker titka folyamatos, és lelkiismeretes tanulásban rejlik, ...észrevenni a tested jelzéseit, és fellépni a következő lépcsőfokra."

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

mi tortent? mennyire sulyos a serulesed?
udv,
gabor

Izer Bálint írta...

a gyűrűsujjamat tettem bele egy egyujjasba, és az egész ín meghúzódott. gyakorlatilag 4-5 napig fájt nagyon, de ez az ujjmasszírozós akupresszúrás gyűrű csodát tesz. napi fél órát csináltam, szinte minden nap. most már szinte nem is érezhető a fájdalom.