2010. december 20., hétfő

Legyintgettek; a Titánok

 Balázs und ein NO Hand!
Hétfőn kezdődött minden. Leszedtük a fogásokat. Szerdán pedig már kezdtek kialakulni a verseny utak. Az állvány összeszerelésekor rosszkor voltam rossz helyen, -buta voltam- mindegy örülök hogy nem az egész ujjam, csak a vége lett oda. Kicsit Kevin Jorgesson ujjára emlékeztetett, amikor elvágta egy szikladarab.
A dilemma befejeződött, nem tudok indulni a versenyen. Építettem; selejtezőket, döntőket. Ez elég sok energiát felemészt.
Szombaton jöttek a fiatalok és Simon Bencéék. Még boulderezni is tudtam egy kicsit. Este felé megjött Dezső és Tibi, akikkel a szilvesztert töltöm. Megnéztük, hogy szórakoznak a pécsiek. Reggel 4-kor vissza a Padányiba. Korán kelés, útépítés. Sorra jönnek a nagy nevek, Márk, Feri, Tomika nem lehet félvállról venni a munkát, ebben Pistike segít a bokámnál fogva hogy rájöjjek. Kezdetét veszi a verseny, bár nekem koránt sincs ily feelingem. Az építések és biztosítások, valahogy nem ezt hozták meg. Reggel tudom meg, hogy a 6-ból két selejtező utat nekem kell bemásznom. Ez az elvágott ujjammal elég érdekes, főként úgy hogy 3 éve nem másztam elölt ebben a teremben. Szerintem szép utakat sikerült összehozni.
 Bár sokan kritizálták őket hogy túl nehezek lettek, de szerintem nem is az a lényeg, hogy mindenki Topra másszon mindent, hanem hogy ossza meg a mezőnyt. Legalábbis útépítő szemmel így látja az ember. Döntő. Balázs és Pisti keze munkája.
Véleményem szerint nem építettem volna ilyen nehéz bouldert az elejére, de hát ők tudják. Márk nagyon kemény volt, a tetejét is nagyon könnyedén mászta. Nem hiába van ott az a Black Beanes állóképesség. 2. Papír, harmadik Király Bandi. Mellesleg ő nyeri az éves bajnokságot is. Negyedik Tomika, aki szerintem sokkal előbb is végezhetett volna, ha nem az egyik kunsztfogásból akar akasztani. Pistiék szerint ott simán lehetett két köztest is akasztani, csak más fogásból. A tetején pedig zsebesebb peremek, erről kár beszélgetni, de szerintem simán elnyomta volna az utolsó plafonig. Ebben a fiúban van valami, valami aminek ha jól irányítják a fejlődését, nagyon jó termés lehet belőle. Ebben Tabi segít neki, meg az önkontrollja ha kialakul. Jó lesz a szilvesztert egy helyen eltölteni Tomikával, Gáborral sokat tanulhatunk tőle.

A héten sokminden alakul, ki jön, ki marad, a szállás mikéntje.

5 megjegyzés:

barna írta...

cső! Látom nem lesz boulder 27én. Pedig gondoltam kihívlak,h mutass helyet,de ilyen kézzel... Bár addig még van egy heted!

Izer Bálint írta...

a baleset után már máswnap másztam és azóta egy napot leszámítva minden nap. nekem egy ilyen nem akadály. amúgy azért rezeg a 27.e meert megyünk szlovéniába szilveszterezni. neked nem adnáá?

gábor írta...

undorító ujj :S

szlovénia psyched ;)

barna írta...

sajna nem mert nekem a Tapasbarba adja a meló! :) faszom

Móni írta...

vááá amint megláttam a képet, tudtam kié a bejegyzés.. naturális.