2011. január 15., szombat

Az iszap fogságában

Csütörtök este boldogan szálltam fel a távolságira, egy hosszú hétvége elé néztem, mely sok meglepetést is tartogatott. Ez este került megrendezésre a szilveszteri After Party Zsuzsinál a Hungária-körúton. Picit mindenki késett, nekem pedig igazán nehezemre esett nem belekotnyeleskedni a kajába. Pontban 7kor azonban elkezdődött a terülj-terülj asztalkám besöprése. Az előétel után került sor a baconba tekert libamájra vagy fasírozottra kedv szerint. Gyorsan elterveztem melyik napokon hány km-ert fogok futni, hogy ezt ledolgozzam, majd belecsaptam a lecsóba. Zsuzsi főzte maga volt a gasztronómiai csoda. Egy kis borral segítettünk, hogy jobban csússzon. Marci, Ági és Anett viszonylag hamar elmentek; Tomika csak elszeretett volna, végül egy kis kocsikázást is tettünk be a programok közé; természetesen a borozás után. Reggel a Hungáriát elhagyva még igen másnapos voltam és valamiért lementem a a metróra, ráadásul csak egy megállót mentem vele. Felfelé kezdtem kapiskálni, hogy k*va nagy szarban vagyok, de már nem lehetett visszafordulni. Rendőrök jelenlétében ellenőrök vártak rám. Kérdésem elhangzott, s rá a válasz is: 12000Ft. Teljesen kijózanodva jöttem fel a föld alól. Nem vagyok így is anyagilag elég rossz helyzetben, még tetézem magamnak ekkora baromsággal. Innen a Kerepesi temetőbe mentem, annyit halottam már erről a helyről, hogy igazán meg szerettem volna nézni. Ezután átmentem a Buzcsiba, s dobtam pár próbát a "rekeszsört" érő trükkre. 5 perc után hagytam is. A Mountexben összefutottam Zolival, elég sokat dumáltunk, s meg is győzött valamiről amire már tavaly előtt Levi, tavaly Balázs is próbálta felhívni a figyelmem.
Péntek délután elmentem a szemvizsgálatomra, majd a Spider boulder részét vettük szemügyre Gáborral. Nem kell sok szót fecsérelni rá, szerintem fantasztikusan jó.
VII. Akácfa utca. Gábor kisegít (a hétvégén többszörösen is) és befizetem a büntetést, "szerencsére" csak 6000-et. Megnézzük a 127 óra című filmet, mely Aron Ralston szikla és hegymászó balesetét meséli el, csak ajánlani tudom. Itt találsz linket a letöltésre. A könyv (A kanyon fogságában) szeritnem tragikusan rossz, mondjuk ez csak egy vélemény, de legalább ez egy olyan film ahol a film jobb mint a könyv. Gábor és Tomcsi Bán mellett, kortyolgatunk a Kármánban. Az este igen hosszúra nyúlik, nem részletezném.
Boda Judit nagyon rendes, még hajnali fél 5-kor is felmehet hozzá aludni az ember. Remélem csak nekem vannak ilyen kiváltságaim. :)
Reggel Balázs hívása töri meg üres fejem csendjét, megy ki Ördög-árokba. Kiderül, hogy Levi is megy, így azonnal telefonálok, s egy fél órával később már hármasban nyomjuk Bakonyoszlop felé. A harmadik utas a nyújtás videó alatt híressé vált jól nevelt öleb: Artúr.
A völgy bejáratánál csapdába esik a kocsi, s már el is indultunk a kocsma felé traktort szerezni, amikor Balázs segítségével sikerült kimenteni. Az árkon túl nagyon szeles idő van, aminek most kifejezetten örülök, mivel így van esély rá, hogy a pár napos eső ellenére is hamar megszáradjanak a sziklák.
Bár nyirkos, de mászható. A Blitzkrieg szektornál kezdünk (B6). Nagyon jó időnk van, nem túl hideg, de akadnak a fogások. Megnézem a Blitzkrieget, bár nem sikerül megcsinálnom az első mozdulatot. Próbálom a Der blonde Hans-t, a Téli Berek direktet, a Tűz van babám!-at. Ez egy új út, a Téli berek beszállásából indul, majd a Bop topfogására érkezik. Kitaláltunk egy könnyebb bétát Balázzsal, szeritnem 7B lehet a travi. Legalábbis a Lowridernél egy fokkal bizton nehezebbnek érzem.
A beszálló egy fesztávosabb mozdulatot igényel egy akadós peremre, majd figyelve a lépésekre két pihenőfogásra érkezünk. Dilemmázok, hogy megálljak-e vagy mennyek tovább, nem tudom eldönteni az utána lévő három mozdulatra, csak fáradnék-e vagy segíthet. Bár nagy bölcsesség, hogy botorság az oázis mellett elmenni a tevéddel, még ha nem is szomjas. Levi a Frank-ot nyomja, elég közel van a sikerhez. Balázs megnyomja a Blitzkrieg Bop első mozdulatát, tolja a traviprojektet és a blonde Hansot is.
A próbák közt egymást filmezzük Levi nagylátószögű HD-jével. Ez a kamera fantasztikus! Remélem egyszer lesz módom ilyennel készíteni a filmjeinket. Elköszönünk Balázstól és a magyar vizslájától Dorkától. Fent is próbálunk pár utat, s annak ellenére hogy meggyőződve mondtam Pistinek a Call of Cthulhu több mint 7A+ nagyon jónak éreztem, és reálisnak is a fokozatot. Egy jobb idő, sok pad, és egy egész napos mászás esetén már valóban lehet, hogy lesz portya. Minden össze van rakva!
Remélhetőleg, ha Levi ideje is úgy engedi láthatunk egy kis videót.

3 megjegyzés:

Fidi írta...

jövöhéten végig ráérek ... for your info... ha mentek vmerre akkor szivesen csatlakoznék

Névtelen írta...

MISJA VIDEO???

nandesz

Izer Bálint írta...

nálad nem szabadnapokról beszélhet az ember, hanem szabad hetekről.. :D iyléet midnenkinek!! :P

Háát nandesz valami olyasmi szagú lesz...