2011. február 21., hétfő

Egy Vidám vasárnap

Bálint szemszögéből:
Eléggé stájsz volt az ujjam, nem volt kedvem semmihez mindaddig míg nem halottam, kiket fog tartalmazni a kombi. Cicanaci, NiggerBence, (Lékó) Péter. Petivel nagyon régen találkoztam már, mindenféle gonosz és csúf betegség gátolta a srácot, de ez pszichéjén mit sem rántott vissza, vagyis ezt gondolom miután valaki egy híres márkának a plafonjában képes Kapálódzni, mindezt két nagyon kicsi peremen véghez víve, s a Stewe Irwin topjára koncentrálva. Főhősünk ma mégsem a hírhedt Palotás Peti, hanem barátja a középosztálybeli feltörekvő Nagy Ferdinánd. A srácok futással nyitják a napot, az ideális testhő elérése érdekében. Én a jóseggű négerajkú Bencével, csapatom Gábor régi út-és kunsztjait, s nagyon örülök, hogy Bence megtiszteli figyelmével ezen utakat. Brühilda, Online algoritmus, Debrecen (hardest). Én a sokak által lenézett -csak irigykednek a parasztok- Bodise 2008-at mászom, akkor hatalmas projekt volt, most elsőre. Ez jó érzés. A két vidéki mellé betársulnak a pesti srácok, mozgolódunk a melegítőn. Bencével kitalálunk egy nagyon reibugos kunsztot amit a segítővel megmásszuk, ahogy keresgélek itthon a 3 éves képek között, megtalálom ezt is. Megamix lett a neve, Gábornak sikerült is megmászni anno. A direkt nagyon nehéznek tűnik, egyikünknek sincs túl sok köze hozzá. Tovább.
Kämpfen gegen das Krokodil
Pistike útja békkálla második reneszánszából. (Az elsőt Áronék nyomták, harmadik talán egy kaller kiadása esetén jő el.) Bencével látunk rá némi motivációt, alá pakoljuk mindazt ami a kombi hátuljában foglalta csak a helyet. Az útról: Szerintem ha ülőstartot tesztünk rá a homokból megéri a 8B-t. Bejutni a beszállásig halál. Összevered a térded, bevágod a fejed és lehorzsolod a hátad. Végül amikor már rohadt ideges vagy, hogy a beszállásig meg kellett halnod, akkor belemész a négyfogásos orgazmusba. Megfoghatatlannak tűnő peremek és hatalmas reibungok, a küzdés mintaképe ez, mi más. Gyorsan letudjuk majd bemegyünk az Underground kis udvarába. Nándi a Kapálódzá padozat nélküli változatát nyomja, valószínű egyet rendesen rátesz a fokozatra. Próbáltam később, meg van mérve. Bence, majd Peti letolatja az Underground traverzt, mindegyikük első kísérletre. Bence egy lejjebbi szektorhoz megy és mászik egy utat. Beton 7A. Ránézésre is tragikum, nem is merek belemenni. Hihetetlen, hogy Bence még itt is megtalálja a legperemesebb bouldert, legközelebb ha lesz bőröm tuti belemegyek, mint ahogy a Vidám vasárnap 7C+ ba is. Nándi nem teketóriázik sokat. 10 perc alatt átnézi és megmássza a helyi legnehezebbet.
Nekem sok próbából beadja az Iron Maiden 7B+, pár perccel később a Ladikon Nándinak a Kapálódzá csak karból. 7B+
Peti a savat nyomja, de nem sikerült ha jól tudom. Csinálunk jó videókat és képeket, miközben Nándit kineveti az Abort Mission (Extended edition) . Persze ezt is másszák, ha más nem a név miatt.
Én Törpe ismételetlen ugrására, a Judo Jamra dobok, jobban mondva akarok dobni próbákat, megadta a számát, majd talizunk még. Odavisszük a La Coste alá a padeket. Nándi kinyomja pár próbából, Peti is közel a tűzhöz. Bence valószínűleg, amikor először el fogja érni a peremet, megmássza majd az utat. Én egy halovány attempet dobok rá, de se bőröm se erőm nincs meghúzni. (Ha tudni akarja az olvasó, mit érzett kimászva Nándi, avagy látni egy másik szemszögből; ajánlom a fiúkat, mert valakinek a mászás, valakinek a borotválkozás fekszik. pszzzz!)
Bencével egy állítólagos 7B mászunk, amiről kiderül Pisti is 7A ra számozta be. The power of the man who would be King. A név mindent elárul nem koptatom a billentyűzet ütögetésével a bőrömet. Sikerül Bencével Flash beadnunk, nem volt para. Később megnéztem Pisti eredeti bétájával, -beakadt,- bár butaság, de akkor is érdemes így próbálni mert szép és dobja a fokozatot. (Öröm és számmászók érdekeit is bőven kielégíti)
Tova.
Delírium projekt. Telefonunkat a Kroki alatt hagytuk, így nem tudjuk felhívni Pistikét, hogy is lehet ezt megmászni. Mint kiderült végig rossz bétával nyomtuk a beszállást kivéve. A térdkulcsig jutunk, bár nem tart semmit.
Fóka 
Bence mászik egy gyönyörű travit, Nándi ugyanezt csapatja egy nehezített verzsönnel. Én az életemért küzdök benne de nem sikerül. Más a bétánk, az övé "izmozósabb csajozós", enyém "jólmutatvideón onlinemászóknak". Úgyhogy majd felveszem valamikor a megmászást. 7A+/B lehet a nehézség. Bőröm hihetetlenül megcsappant, átjár minket a fagyos szél, de még van némi motivációnk. Nándi mássza az ember erejét aki király szeretett volna lenni, majd egy ülőstartos specifikus kimászást mászunk, szerintem soha senkinek nem jutott eszébe ott felmenni. Nándi nyomja először, majd én is. 6B kapott és a: Leánykérés.
Én megpróbálom a Nagy ölelést, és a ...(még nincs neve Nándi útja a szerk.) , no meg egy kis savazás nekem se árt. Görcs a tricepszbe, ujjfájás minden van. Nagyon jó ez a fejlámpás csapatás, hozza a feelinget rendesen. 9kor továbbállnak a főváros felé a srácok, én meg agyalok sokat. Még nem tudom mi lesz a bloggal, lehet Gábor átveszi teljesen a stafétabotot, én meg bedobom a törölközőt. Bár Nándi biztatása nagyon jól esik. Én csak nem akarom, hogy mások azt higgyék, vagy hogy én azt higgyem hogy a blogért vagyunk. Ellenkezőleg: a blog legyen értünk! A blonde Hansig várok, mert annak a képnek itt a helye. Vágyakozom az érzésre... idézzem Manolot: "Azon a lehetetlennek tűnő szürke táblán vezet a leggyönyörűbb út, melyen valaha nyomott hagytak az ujjaim és aminek mozdulatai beleivódtak az inaimba."

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

nehyogy itt merd hagyni a blogot! nem is mondtad... hát mit fogok én izgulva lehívni a könyvjelzőkből minden nap? Niggerszáj Bence

Névtelen írta...

am a bejegyzés fasza, nagyjából egyetértek. abetont meg kérem down/updradeelni, nekem aznap a legnehezebb mászásom volt, de hosszabb karral nyilván könnyebb.

Névtelen írta...

upgrade-elniben volt néhány hiba :)

Névtelen írta...

hejjj, én is olvasnám ám még sokáig az onlinemászó kalandokat ha lehet!
(sajna nekem most nem sok lehetőségem van offlinekodni...)

csakegyolvasó

Izer Bálint írta...

a hétvégén sokminden kiderül...

lifeiscrazy írta...

Még egy nézőpont: livein100.blogspot.com