2011. március 25., péntek

Művész alpin



Judit szerezte a "melót". Múlt hét pénteken néztük meg először a helyet, hogy hogyan lehet közlekedni a tetőszerkezeten. Lényegében körbe kellett tekerni a gerendákat egy arany színű alufóliával.

Még sosem csináltam konkrétan ilyet, ezért is érdekes volt, meg Judit is sokat tanult a kötéltechnikákról. Jó volt kicsit belecsöppenni egy ilyen rendhagyó kiállítás megalkotásába. Még egy dolog kipipálva a bakancslistáról.

A megnyitón feszült figyelemmel figyelhettük az első látogatók reakcióit és szeműgyre vettük a többi csoport művét.





A kiállításról bővebben itt. Április 23-ig nyitva lesz, úgyhogy bátran nézzétek meg Szentirmai Tamás, Szakács István és Vági János térinstallációját.

-------------------------------------------------------------------------
Futás

Legutóbb 45 percet futottam, a cél még mindig az egy óra. Egész jól megy, néha még kicsit élvezem is. De a legjobb érzés utána fog el. Eddig nagyjából tartom a heti két futást, viszont a mászás heti egy-re csökkent (részben a suli miatt, nem csak a futás miatt). Úgy érzem, minden lefutott méterrel egyet integetek a távolodó Wasserwand-nak. Konkrétan még nem érzem a gyengülést, de biztos vagyok benne, hogy a nyári terveket a szintrehozó edzés fogja felváltani. Majd jövőre. Így legalább még édesebb lesz a pillanat, amikor első 8a utam standját beakasztom, vagy a Schwarza patak felett csapatom a 9-es kötélhosszokat.

Ja és 22 éves lettem, jee.

2 megjegyzés:

Tibi írta...

Boldog szulinapot, jeee :D

Bogyó Dávid írta...

most látom csak, hogy együtt futunk :) akkor meeting a debreceni havasokban :)