2011. április 25., hétfő

24 csodálatos óra a Gerecsében


Húsvétra a tervek jóval felülmúlták a tetteket. Tomcsi elszelelt Szlovéniába, mi meg maradtunk az egy napos mini túránál.

Pénteken este indultunk el, hogy szombaton friss erővel tudjunk mászni.
A csapat:
Melinda,
Anett,
Marci,
Ádám,
én

Reggel, mikor felkeltünk Dávid kinőtt a földből, később pedig Rapp Gábor is kitekert, így végül 7-en voltunk.
Az este folyamán a kisteleki mászók is megérkeztek.

Az éjjel kicsit hidegebb volt a vártnál, de azért nem szegte kedvünket. Napközben az idő kiváló volt. A huszonhárom karátos udvarban kezdtünk, aztán Dáviddal átmentünk a projektemhez: Kybéria.


Beereszkedtem, próbálgattam az ékeket, friendeket. Bent hagytam a közteseket és úgy próbálgattam felsővel. Egyszer belementem PP, de rossz volt a béta, nem lett meg. Kis pihi után jöhetett az éles, RP próba. Ezt Travisék is figyelemmel kísérték, az én kíserletemet pedig siker koronázta, nagy az öröm.




Ezután már nem nagyon másztam, átmentünk a Napos udvarba, ott süttettük a hátunkat. Marci és Melinda hazamentek, mert el akarták érni a korábbi buszt. A nap vége felé még gondoltam felszaladok a Teriben, de ebből csak felszopás lett. Legalább eldurrantott.


Összepakoltunk és irány haza, persze egy kis medvehagyma kitérővel. A faluban még ittunk egy sört, mivel sok idő volt a buszig. Hiába a Vértes Volán menetrendi tájékoztató, elnéztem a buszt, 2 óra múlva jön a következő. Semmi gond, stoppolunk. Gábor hazatekert, Anett Ádámmal, Dávid meg velem stoppolt. Anettékat (mily meglepő) hamarabb felvették, de integetni sem volt idejük és már mi is egy Tatára tartó házaspár kocsijában ültünk. Egyszerre értünk a vonathoz, ahol Anett elhagyta a telóját, egyébként felhőtlen volt a napunk.


Azt hiszem a húsvéti medvehagyma túra kezd tradícióvá válni.


A trad mászásról hadd mondjak el annyit, hogy nagyon élveztem, nagyon motiváló volt a stand beakasztásában, hogy a kunszt után vagyok és nem biztos az utolsó köztesem. Kicsit körülményesebb előkészületekkel nagyon jó tud lenni, viszont az on-sight trad nagyon más. Kilós friend-sorokat magaddal vinni nagyon szar. Szerintem OS-ben max egy 6+ -osat tudnék összerakni, de kiválasztva a megfelelő közteseket és az elrakási lehetőségeket, akár a Piranas of Amazonas is sikerülhet.

további képek

6 megjegyzés:

PozsiAni írta...

http://edeseskeseru.blogspot.com/2011/04/medvehagymas-pesto.html
:)

Izer Bálint írta...

ez az a Piranjas!!!!

Névtelen írta...

Gratulálok Gábor!!!!!

B

Bogyó Dávid írta...

ez nagyon súlyos, mélységes tiszteletem máesztró

Flafi írta...

Széép :) És bocs a fal melletti, út alatti cuccokért!

gábor írta...

Pont az adta az erőt :)