2011. április 11., hétfő

Akcióban Sharma!



Café Kraft – Chris Sharma in Nemberch from cafekraft on Vimeo.

Chris Sharma 13 év után újra belement az Action Direktebe! Korábban sokszor gondolkodtam, hogy egy ilyen klasszisnak, hogy hiányozhat még egy ilyen klasszis. 14. mászás mentes nap. Már túl vagyok az eredeti terv felén, de szerintem 23. nap körül fogom újra kezdeni. Eleinte csak fokozatosan finoman, már amennyire ez 22.-én Beke Barni mellett lehetséges lesz.
 Markus und Chris
 Megnéztük a füredi éjszakát, bizton állíthatom Gáborral jó kunsztokat fogunk csinálni még nyáron a Helka falán. A délelőtt alvással telt, majd buszozással Bakonyoszlopig. Áááá dejó végre újra itt! Délután fél 5-kor érek be az árokba, de valami nincs rendjén! Nem hallom a csobogást. Káprázik a szemem,... vagy valóban kiszáradt a patak? Igen, valóban.
Megyek jobbra, megyek balra, kiépítésre váró sziklák és pucolásra váró tömbök után kutatok. Lui profilján láttam régebben egy képet, ami felhívta a figyelmem. Beszélek Pistivel ő tudja merre van. Gyönyörű szép a völgy, buja a növényzet. A szektor felé tartva, más tömböket is észreveszek és úgy gondolom legalább 20 utat lehet itt nyitni kb. 6A-6C körül, szóval nem lesz probléma a sokak által emlegetett; "túl nehezek az utak"-kal. Vadi új falak, csak még pucolásra várnak. Talán ami nekem a legjobban megtetszett egy teljesen kompakt 3,5 méter magas falszakasz, végig kis kompakt ujjperces peremekkel, kimászással. Nagyon király lesz!
 

A semmiből hirtelen feltűnik a növények árnyékában megbújó, áthajló impozáns fal. Talán rejt egy két szépséget, de erre szerintem még várni kell. Egyrészt az eljutás is nehézkes ehhez a szektorhoz, másrészt nagyon-nagyon sok melót fog követelni a rendbeszedése, a lelógó vadborostyán pedig annyira meseszép, nem is merek hozzányúlni.
Megyek mert sok idő nincs, csak egy buszom megy amit nem szeretnék lekésni. A patak fentebbi része tele van vízzel, de nagyon csalóka, mert vastag falevélréteg lepi el itt ott, és nem tudod pontosan, most ösvény megy-e itt, vagy mélyvíz?
Beereszkedem a Hervadó virágokba, tisztogatom a mellette lévő projektet is. 7-kor elindulok hazafelé. Az ördög-gátnál látom, hogy eltűnt az átjáró. Se a lépcső nincs meg, se a lánc. Nem igazán értem, miért?
 Az Aranymetszés 8a (reméljüknemsokáig) projekt
 
 A Dédapám szektora
 A Tartini ördöge és a Mé' nem hoztá' pálinkát?! - szerintem a leggyönyörűbb helyi tömb, talán a legkeményebb utakkal
 Kidőlt fa
Homályosan emlékszem, Gáborral hol tévedtünk el 2 évvel ezelőtt, amikor Nagyesztergáron kötöttünk ki. A másik irányt választottam, de végül így sem lepődtem meg miután a falautejet szállító hölgy azt mondta:
-Hát hol lennél, ha nem Dudaron.
Viszont megvigasztalt nem én vagyok az első aki így jár arrafelé. Este 8 óra és vasárnap. Ezeket a szavakat összerakva már nem sok az esély, hogy egy ilyen 1600 főt számláló községet még busz érint. Viszont ha tudná ez az 1600 lakos hogy már van 7C+ os boudlerük. De sajnos nem.
Béta van, felhívom egy barátomat aki bevisz Zircig, így jóízűen eszegetem itthon a bakonyi gombás tokányomat.

3 megjegyzés:

barna írta...

NA hát csak nyitogass,pucolgass,legyen mit ,,cserélgettni",ha majd kiesz ide a rosebb. Cserélgetjük az itteni élményt az ottanira. :D

Izer Bálint írta...

ahha. remélem a "rossebb" hamar eljön értem.. :)

Bogyó Dávid írta...

pucolgatás és takarítás során arra figyeljetek, hogy az énekesmadarak fészkelési szezonja elindult, ha lehet ne bolygassatok kisebb-nagyobb cserjéken, tömbökön beindult fészkeléseket + a mindenféle védett páfrányok amik előjöhetnek ilyen helyeken - nem akarok méregzöldködni, szóval csak mértékkel ;)