2011. május 8., vasárnap

Boulder Jam 2.0

Nézem a magnéziablogot, a szikla.hu-t, sehol semmi. Pedig muszáj lenne terjeszteni, mert persze nem jönnek ha nem is tudnak róla. Márpedig a '80-as, '90-es évek képeinek vetítését Kangyal András, Martincsák István, Tiboldi András, Urbanics Áron tollából semmiért nem hagynám ki, mint ahogy az esti bulit sem. (biztosan viszek valami bort, /lesz egy 5 puttonyos Tokaji is, mert megmászom hétvégén a Hervadó virágokat, no meg a Jézus Krisztus Szupersztárt/) (Másnap pedig boudler a Dudari tömbön)
Na szóval emlékszem, hogy Laci sajnálta a múltkori jam kihagyását, így most mindenképpen szólok. Én saját kedvtelésből megyek ki hétvégén csapatni, remélem sokan kint lesznek a boudleres arcok közül. Hoppá nem csak a boudleres arcok közül, ahogy Gabónak is  mondtam. Jó sok út szépen ki van már építve, egészen a 9- os szintig mindenkit kielégít. Lui csinált facebookon egy klubbot, a linkjét megosztottam a sziklamaszas.com facebook oldalon, lehet csatlakozni, továbbá elküldtem a magnéziásoknak is. Remélem terjed a hír és sokan jöttök. (Nem vagyok jólelkű, csak nincs pad-em és nem akarok kövekre esni) :-)

Nincsenek megjegyzések: