2011. május 6., péntek

Spider 1.0

Nah meg volt az első Spider boulder verseny. Most volt lehetőségem első ízben ebben a teremben mászni, az ország legjobb bouldertermei közé sorolom. Szerintem jobb mint a Buzi klub, legalábbis ha az áthajlásokat nézzük mindenképpen.  Egyedül a parányi kis fogásokat hiányoltam. Nincsenek kis peremek.
A Patkánnyal való beszélgetés adta meg először az esszenciát. Lent melegítettünk, majd felmentünk a boulderterembe. 25 bouldert kellett teljesíteni 2 óra alatt. Ez ha osztunk szorzunk is kevesebb mint 5 perc per boulder. Szóval nagy hajtásba kezdtünk már az elején. Hamar kiderült ez így nem fog menni, szóval visszább vettem, majd félidőnél tartottam egy 15 perces pihit.
A 2 óra leteltével szomorúan számoltam össze a bouldereket a papíromon. 20 db-ot szerettem volna megmászni, ami szeritnem így utólag, nem biztos hogy olyan lehetetlen lett volna. Sokat tanultam az első fordulóból. Kell nyomni, 2-3 könnyű bouldert sikerélménynek, majd 2-3 sárga a fokozatosság kedvéért. Egy két kék, és egyből a feketék. (fehér-sárga-kék-fekete így nehezedtek)
Szóval zónáig mindent sikerült elmásznom, de csak 15 Topom lett. (4 úthoz voltam még közel, 3 top-/nem sikerült duplázni a top-on/, egy meg balfaszság) A 12. helyhez volt elég.
Amúgy nagyon király kunsztok voltak, igazán élveztem őket. Gabónál aludtam fehérváron, de a másnapi mászás sajnos elúszott. Még szerencse hogy a meteorológusok 1mm esőt mondtak és egész délelőtt zuhogott. No mindegy.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mi az a 21 nap?


B

Izer Bálint írta...

A 21 Nap a kiegyenesítése lesz a "Cápa direkt"-nak. Lentről, egyenesen fel. Meg nem bizti hogy ez is ki lesz építve, de szeritnem sokkalta jobb vonalvezetése lenne mint a jelenlegi "állítólagos" útnak. 2 nitt kell bele, harmadik bent van és stand. :)

Névtelen írta...

Ne fúrd szét,tegyél be egy skyhookot :)

B