2011. július 15., péntek

Adelina

Szeptember körülre tervezek egy bejegyzést ami az irányított meditációról fog szólni, a mászás hasznára fordítva. Addigra tudom összeszedni a gondolataimat és a tanultakat ehhez. Az úszómedencés geris partin hívta fel Tomika a figyelmem arra, hogy mennyire fontos a pozitív látásmód, és nézzem meg a Titok című filmet. Azóta sokat olvasok (és tapasztalok) a témában, és hihetetlen dolgokra jövök rá. Mennyire igaz is Feriék régi mottója; "Fejben dől el minden!" Ezt csak tetézte a ma reggeli Morning show-s adás.( első és második.) Sokan nem hisznek ezekben a dolgokban, (az alapja a hit) de szerintem ők azok az emberek akik nem is hozzák magukból ki azt, amit lehetett volna és nagyon szomorú ha lehetőségek maradnak egy emberben. És ezt az élet bármely területére értem, nem csak mászásra. De erről inkább majd ősszel.
Délután már alakul a tömeg
Elkezdődött a veszprémi Utcazene fesztivál, elterveztem a programokat egész hétre. Gabó hív hétfőn, hogy akkor Kotecnik a hétvégi terv, számítanak rám. 3 másodperc alatt mérlegelem Kotecnikot és az évente egyszer megrendezendő fesztivált, a bulit, a csajokat, a barátokat, a koncerteket. Nem is lehet kérdéses, hogy mászni menjek. A mostanában egyre jobban menő mászás miatt rájöttem, azért vagyok most annyira jó (magamhoz képest), mert erősebb vagyok mint valaha. Lehet nézni Ondraát, meg Grahamet, akik a tehetségükből másznak és nem erőből, de nekünk (nekem) földi halandóknak nem ez a mérvadó. Nekünk olyannak kell lenni, mint a mostani Nürnbergi Cafékraft- edzőjének, és a Güllich mottójának. (Az elegendő erő oly alkotóelem, ami nélkül ez a sport nem létezik.) Ezért nyomok esténként brókertempóban 120-160 húzódzkodást csövön, heti háromszor. (Mert muszáj hogy pihentesd is magad.) Ezt az izmot pedig elég könnyen meg lehet "tanítani" mászni, erre a legmegfelelőbb hely nekem most Tardosbánya. Hosszú utak, technika és pszihé.
Csütörtök 3 kor volt találkozó Veszprémben. Nem értem, hogy lehet ennyire meleg... Hárman vagyunk, 6 ra érünk a falakhoz. Másszuk a Mohát, egyszer teljesen végigfogkeféztem a fogásokat... nem az a baj, hogy az emberek nem takarítanak, egyszerűen nem zavarja őket. Ez igénytelenség. Örülök, hogy Zoli is kint van, ő egy igazi egyéniség. Végre volt szerencsénk találkozni Fakírral. Amíg Marci és Robi másznak, én beszélgetek. Van itt ez a Hiénaszimmetria, nem próbálod meg? A sokaság és a meleg eltompított, amúgy sem érezném az erőt a zergéhez. Jó majd akkor legközelebb. Dobok egy OS a hiénára, 8+ ra adják, de sikerül elrontanom. Az átmozgás során rájövök, hogy ez a Chaxi raxi itteni megfelelője. Elején lezavarsz egy bouldert, aztán meg ausdauer a standig, persze csak egy "hatoson".
Második próbánál már minden oké, leginkább csak a lemenő nap hiányával küzdöm. 8+ másodikra. egész jó de lehetne jobb is. Lehetne más is.
Alkarom savas. Fáradt is vagyok. Eszméletlen amit K.András a Doktor Úrról írt. Annyiszor elolvasom..valami fantasztikus. Kedvenc részem:
És ha megkérdezik miért csinálod? Nem tudod. Mondjuk azért mert szép, vagy nehéz, vagy mert...Ha nem csinálod az rosszabb.

Ha egy napig boldog akarsz lenni; basszál be. Ha egy hétig boldog akarsz lenni, nősülj meg. Ha egy életre boldog akarsz lenni, legyél kertész.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia Bálint!

Közkinccsé tudnád tenni Andis írását?

Köszönöm, Gergő

Izer Bálint írta...

az a baj hogy a blog rendszere nem tudja megjeleníteni ezt a formátumot, adj meg egy e-mail címet és átküldöm!

Névtelen írta...

anidpls kukac gmail pont com

köszi!
Gergő

gábor írta...

Nagyon zen-mester lettél :)

Izer Bálint írta...

igyekszem "zen" lenni :D