2011. július 6., szerda

breakfast in stone-ditch

Este korán lefekszem, szeretem ha megvan 8 óra alvásom. Reggel fél 6-kor kelt anya, kómásan kikelek az ágyból. 2 órával később már a bemelegítő mászáson is túl vagyunk Kő-árokban. Pisti megmássza a Svédcsavart (kb. 7a), majd átnézi a zöld hullámot. Én a hullám tetejével nem tudok mit kezdeni megijedek. Nincsenek is messze az akasztások, de a reibung táblába beleállás... igazi simulós mászás. Agyalok nekem mi jöjjön. If vagy Négy Bagatell. Inkább hosszabbat akarok mászni úgyhogy a bagatell négy kis pocakja mellett döntök. Mivel Pisti is a múlt héten mászta meg, tud nekem sok jó bétát mondani. Gáborral valamikor régen másztuk top-rope, de mint kiderült nem teljesen ezt másztuk, a felétől a Kőbe zárt lelket. Nagyon tetszik az út mozgása, a kiépítés is fasza. Ahol kell ott a nitt, ahol jók a homokórák ott kötélgyűrű. A közepén egy jó pihenő is van, nem százszázalékos, de elég a következő méterekre.
Pisti lazán mássza a zöld hullámot, nem okoz neki túl sok problémát felrongyol rajta. Legközelebb én is biztos belemegyek, szépnek tűnik az alja, lehet már azért megéri. Az óra ketyeg én jövök. Az út alját -ahol a kunszt is található- nem valami jól csinálom, egy félrelépés felborítja az egész koreográfiámat, improvizálnom kell. A pihiben jól összeszedem magam, gyönyörűen sikerül megcsinálni a fenti részt. Egyszerűen beleszerettem. Dinamikus mozdulatok, alul-húzók, peremek, zsebek, lyukak, eszméletlen változatos formakincs többnyire nagyobb fogásokon. Ez a délelőtti mászás amúgy nagyon bejött. Amikor kiértünk még fáztam is egy picit. Szerintem úgy délig jó lehet, utána bukik át a nap a hegyoldalon. Sikerül mindegyikünknek hazavinni a kiszemelteket. A 9- után egy fogtömés és egy jól megérdemelt Balaton a jutalmam. :) (no, meg persze az erősítés nem maradhat el...:-)

Nincsenek megjegyzések: