2011. július 1., péntek

Fischer Fritz fischt frische Fische

Szóval a Halászok. Ez volt a tervem, ez volt az álmom. Úgy mentem ki, hogy meg akarom csinálni, a kocsiban mégis az járt a fejemben, ha mégsem sikerülne se bánnám, mert imádok kint lenni Kő-árokban és imádom mászni, projektelni ezt az utat. De most voltam itt és pontot is akartam már tenni a dolog végére. Úgyis itt van még a Bakonyban a XVI. Lajos, az Aranymetszés, a Négy bagatel és a St. Péter esernyője, és ki tudja még hány projekt; nem ragadhatok le egy útnál.
Balázs és Pistike, nyomták le sorra itt az utakat, nem sok maradt már megmászatlanul nekik. Egy új szektorban akartak megnézni utakat. Megnézte Balázs a Frankenstein-t, de elnapoltuk a dolgot. Mirage 8+. Ez jó lesz. Balázs átmozogta, majd Pistike is. Ellestem a jó bétákat, majd mászás közben néhol átalakítottam magamnak. Egész nehezen sikerült megmászni, elpukkantam benne picit. A többiek is mint megmászták a következő próbára, végül egy kemény nyolcasban egyeztünk meg. Mire visszamentünk a fő falhoz, már kezdett elbújni a nap, aminek nagyon örültem. Beszereltem a Halászokat, eléggé adta most a hőmérséklet.
Mászás közben nagyon figyeltem a lépésekre, a fogásokra- hová tegyem a testsúlyt, mi a jó akasztópozíció. Ezek kulcsfontosságú dolgok. Egész jól sikerült elmenni a kunsztfogásokig. Még a lépés is megvan, de a kezem kezd csúszni. Ááá nem fog tartani... de mégis! Megy a dyno mozdulat és sikerül ottmaradni a falban. Lépés figyel és nem pattan le a lábam, juhhúú megvan! 2 év után az első ismétlése az útnak. Érdekességek is övezik ezt a mai napot. Például ma volt napra pontosan egy éve, hogy elindítottam a számlálót, vagyis egy év alatt 41000 oldalmegnyitás történt, de az sokkal furább hogy pont egy éve másztam meg az Ördögfújt.
Ha az elkövetkező években sokkal erősebb leszek, akkor úgy két és fél év múlva 2014-ben elkezdek majd foglalkozni a kiegyenesítéssel. (Nagyon durván megaprojekt lesz) Szerintem úgy 5-6 7C körüli mozdulatot kell majd lezavarni, mire túljutunk a kunszton és akkor ott megkapjuk a Halászok kunsztját még a végére... - várom már. Ezt az utat még tavaly ereszkedve találtam ki októberben és egy jó filmről meg is kapta a nevét: Oktober sky.
Sárgával jelölve a projekt eleje...na az meg lesz mérve...

Nincsenek megjegyzések: