2011. július 17., vasárnap

közép-kelet-európai orgia

Mint a dolgozó emberek én is csak a péntek délutánt vártam, hogy elszabadulhassak a számítógép elől a Gerecse erdeibe.

Anett meg én mentünk ki a bányába, péntek este indultunk és 9 körül vettek fel stoppal Tatán. Egy nagyon kedves újdonsült tardosi házaspár volt a jótevőnk. Felvittek egészen a sorompóig és adtak paradicsomot, paprikát meg uborkát is.
Este még elkezdtünk egy filmet nézni Anett almácskáján, de a fáradtság erősebb volt.

kiadós reggeli, és egyben az összes kajánk


Szombaton korán keltünk. Az idő király volt, csak a legmelegebb órákban hullajtottam pár izzadtságcseppet, egyébként felhőtlen idő.

Nem pörögtünk (főleg Anett nem), ráérősen ment a tolatás. Gyereksereg most nem volt, de egy mászó család azért akadt, meg pár geológus is kinézett. A leányzót felküldtem a Pelében, meg a Fecskében(!), összerakta, de egyben egyik sem lett meg. Én a régi utakat akartam ismételni edzés gyanánt: Ében, Moha, Titti, Pele(!) RP-ben, meg a nagyfal bal szélén másztam egy kitett utat, nem tudom a nevét vagy a nehézségét, de szerintem egy Zenit 8+ -t megér.


Délután megnéztük a bánya sok elhagyatott udvarának egyikét. Ezeket szemmel láthatóan más technikával fejtették.



Este nem akartunk még hazamenni, elmentünk a kocsmába újdonsűlt szlovákiai barátainkkal.
Attila a programozó és Gábor a HR-es


Reggel 7.48-kor indult a buszunk Tatára, onnan Anett Győrbe, én a fővárosba mentünk.

egy amerikai csoda


kamera által homályosan


a XII. kerületben is vannak tizesek


már érik a szeder

1 megjegyzés:

Izer Bálint írta...

eszeveszett jó képek! :)