2011. szeptember 26., hétfő

roof function

Csütörtök délután izgatottan és örömmel ültünk be R.Gábor kocsijába a Bercsényi parkolójában, hogy 3 napot töltsünk a jól ismert szlovén család szalmával fedett tetőhelyiségében.

Anett
Ági
Ádám
R.Gábor
jómagam

Győrből Fakír és Vig Zoli voltak várhatóak, de végül nem tűntek fel. Viszont Flafi és Roli ott sütögettek a háznál, mikor odaértünk.

Az időjárás nem túlozva ideális volt, napsütés, enyhe idő. Mint mindig a vendéglátóink pofátlanul rendesek voltak.

Az esték eléggé érdekesen teltek, ugyanis nem ittam (ittunk)! Már régóta vágytam egy túrára, ahol nem alkoholizálok, mert igazán a mászásra akartam koncentrálni. Ha úgy vesszük ez sikerült is, de így meg kellett küzdenünk önnön józan mivoltunkkal, ami említenem sem kell, elég siralmas társaság volt. Najó, siralmas nem volt, mondjuk hogy egy fekete-fehér filmnek elment.



Péntek - kóstolgattuk a J szektort.
Szombat - E és G szektorok
Vasárnap R. Gábor és én G szektor, többiek C
Harmadszorra vagyok Kotečniken, de még mindig nem láttam az összes szektort!

Ami nagyobb mászás volt:
Zlata Streha (arany tető), 7b flash
Strop (mennyezet), 7a+ 2ndGO
Frančkova plata, 6c OS
Ganja direkt, 7b 2ndGO





képek itt

Lassan kinyit a Bercsényi terem, megpróbálok rendszeresen tolatni a teremben, meg a futás is vissza akarom hozni (persze nem maratoni mértékben). Meg még jógázni kéne és akkor örökké élnék :)

3 megjegyzés:

Izer Bálint írta...

a videón sírtam annyira jó a vége... :)

(ne lepődj meg ha kapsz egy levelet a Milanoi scalatól hogy felvennének a szoprán szólamba... :D)

Tamás írta...

Grat!
Melyik szektorban van a Strop?

gábor írta...

A G-ben, ahol a kétlyukú barlang van. Eltéveszthetetlen út :)