2011. október 9., vasárnap

Megunhatatlan

video

ilyen (lenne) ha egy hulló kődarab eltalál :S

Kotečnik, megint.

Péntek este indultunk Gergő (céges) kocsijával. Szar idő volt pénteken, de tudtuk, hogy a hétvége zavartalan lesz.






Szombaton az A szektorban voltunk, kicsit felhős, de jó idő, pörögtek a 7a-k. Tomcsi és én is lenyomtunk (többek között) egy-egy 7a flash-t.
Új fogalmat szeretnék bevezetni: flash lopás. A flash lopás az, amikor két nagyjából megegyező képességű mászó párban mászik a közös on-sight szintjük határán úgy, hogy az on-sight pont nem sikerül, de a flash még igen.
Az első ember rontja az OS próbát, de a másodiknak sikerül a flash, aztán az első meg 2ndGO lenyomja. Ezután ha új úthoz mennek, ahol most a második ember a soros akkor neki nem sikerül az OS, de párjának a flash igen. Így lehet egyszerre ugyanannyi flash és 2ndGO utat begyűjteni.



Este grill csirke, sült körte, kis sörözés (2/kopf), rózsaszín pitbull, üveg görbítés, aztán alvás.

Vasárnap reggel jól indult, a Nap és Gergő rizsfelfújtja nagyon adta.




A B szektor volt terítéken. Az idő megint hol felhős, hol napsütéses, kellemes hideg a peremekhez. Összeraktam egy 7b-t, de egyben nem lett meg. Nagyon kapkodtam és két éles próbánál is elbasztam a kifinomult koreográfiát. Harmadszorra már nem mentem bele.
Aztán Herkules (7a+) flash. Volt még két kemény 6c flash, nagyjából ennyi.

A kemping persze most is diszkontáron volt. A nő már nem is nagyon mondott árat, csak hogy fizessünk, amennyit jónak látunk.

5 megjegyzés:

Izer Bálint írta...

A Herkuleshez én gratulálok külön, ezek szerint herkulesnél is erősebb vagy.. :)
nekem ez annó harmadikra lett meg, pedig akkor azt gondoltam erős vagyok.. !! te tényleg erős vagy!

aghistvan írta...

7b kifinomult koreográfia, csak nem az Evropa 92?

Grat én is a Herkuleshez!!!

gábor írta...

majdnem :)
Veseli kapnik

Izer Bálint írta...

Veseli Kapnik... Pisti tudna róla mesélni mit szoptam benne. Nekem is "csak" harmadikra akadt be, emlékszem végigremegtem az utat.. nem hiába after the crux every move...

aghistvan írta...

Az a bünti cseppkőlefolyás? Na, az kemény; mondjuk kifinomultnak nem mondanám.
Próbáljátok meg az Evropát, ha kell egy kis varázslat (bár már lehet, hogy csak az emlékek szépültek meg)