2011. október 16., vasárnap

A történelem megismétli önmagát

Úgy látszik ez az az út amit csak úgy lehet megmászni ha egy nap egyszerre többen megmásszák. Gáborral egy egész nyáron át nyomtuk annó a Dáridó hajnalig projektünket. Végül Gábor mászta meg elsőnek egy 7c+ fokozatot adva az útnak, amit én fél órával később elsőként tudtam ismételni. Ahogy kezd kihűlni a bánya, úgy hűl ki az emberek motiváltsága is Geri iránt. Nem így a veszprémieknek, ahol most kezdődik a "szezon". Balázs és Pisti szombaton Geribe mentek, hátra egészen a Titkos-falhoz. Bár én kicsit elszomorodtam, hogy sokan nem tartják épkézláb útnak, vagy csak lusták az emberek hátragyalogolni hozzá, azért az igazán motiváltak mégiscsak meglesik. Sokan mondták lehet hogy nehezebb, meg hogy az én bétám csak az én paramétereimre jók, Gábor kis peremét meg senki nem fogja majd meg.... hát tessék! Pisti és Balázs mindketten megmászták szombaton az utat, megerősítve a Gábor által adott fokozatot. Ki lesz a következő?
Ízelítő az alsó kunsztra:

Úgyhogy az eddigi megmászók sorrendben:

Borbély Gábor 2010.09.04.
Izer Bálint 2010.09.04.
Ágh István 2011.10.15.
Kovács Balázs 2011.10.15.

Próba 2010-ből.