2011. november 27., vasárnap

első hideg Ördög-árok



Robival bevásároltunk a Tescóban, csináltunk egy túrós csuszát, majd bebizonyítottuk, hogy két férfi igenis alkohol nélkül is képes "értelmesen" beszélgetni. Robi kelt reggel, elaludtam. 4 óra alvás után, fél 8-kor szaladok ki a hatos villamos végállomásához reggel a Móriczon. Ekkora segg vagyok hogy kések? Hihetetlen de elértem 2 csatlakozást is, így "csak" 20 perc volt a csúszás.
ezt nem szabadna vállalnunk
A Szentlélek térnél Rádai Gergő és Simon Bence személyében találtam meg a motiváltság mintaképeit. 5 fok körülre mondják a temperatúrát, kicsit meleg mondja Pistike a telefonban, ő ma nem motivált ide.

Nagyesztergár, Dudar, Oszlop. Jönnek a frenetikus Bacon-i nevek. Délben érünk be az árokba, felmegyünk a felső szektorokhoz. A Tantestületin melegítünk, Bence tesz rá egy kemény SD-t, sajnos nem voltam rá motivált, de majd legközelebb. Sok minden történik. Bence balról jobbra aprítja az utakat; Sóhajok hídja, Lowrider. Bence flash letolatja a Lókutyát, a tanár oktat- a diák pontosan követi. :)
3 elszánt balatonfelvidéki srácot leszámítva nem volt ma mozgás az árokban. Az emberek még nem szokták meg a hideget. Elkezdjük csapatni a nyáron kitalált projektemet. Az állóstartot sikerül kinyomnom elsőként, a Tóth koncentráció nevet kapja és mellé egy 7A+ os nehézséget. (A/+)
Minden mászást pontos regisztráció követ...
Bence hamar ismétli, majd találunk jobb oldalt egy szép kompakt alul húzót így megszületik a lenti version is. Pár próba kell mindegyikünknek. Bence mássza ki elsőként, én pedig 5 perccel később ismétlem. 7B gondolunk rá, és a Tóth koncentráció mol/L nevet kapja. Hagyjuk a fentit és lemegyünk a Blitzkrieghez. Nekem a legjobb kísérleteim az útban, de 10 perc után már nem is nyomom többet. Annyit kivesz a beszálló, hogy utána minden mozdulattal csak fáradtabb leszek és már nem lenne esély megtolni. Feleslegesen nem varázsolok rá ziapáncélt. Bence és Geri mindketten lenyomják a Mackó, a Téli berek utakat, Bence még a direktet is nyomja és utána olyat tesz, amit még nem láttam.
  Lókutya Gerivel
Vagy 30-40 próbát tol fél perces pihenőkkel a Der Blonde Hans-ra. Teljesen sötétben fejlámpával tolja ki. Nem sok kell neki a ..ohne Bankerlhez is, ez az Ő napja, de majd legközelebb. Egy kis kaja, majd irány "haza". Elköszönünk és átadjuk magunkat a szombati éjszakának, ki-ki a maga módján. Jelenthet ez egy kis bort, egy kis mézes kenyeret Péterfy Borival, vagy tanulást. Ez már csak ilyen. :)

Találtam Ördög-árokban egy kötélzsákot, aki vissza akarja kapni írjon rám!
 Tóth második mozdulata
Ők psyhed!