2012. január 15., vasárnap

'Le kell menni kutyába, légy a kutyák királya'



Azt éreztem, hogy bajos lesz felhívni Pistikét, s történt aminek történnie kellett. Már megint rábeszélt egy Ördög-árokra. (a fenébe!) Kérettem magam egy kicsit, na jó mondom; úgyis jön a Pesti alakulat, Bencéék keménynek hiszik magukat, na kenjük el a pofájukat. - gondoltam. Csak megerősített amikor Pulinka Zsolti dob egy sms-t, hogy szedjük össze magunkat, mert valami találkozó féleség lesz, jön a százhalombattai különítmény.
Kaja és pia csak úgy bakonyiasan. Egy pillepalacknyi tea, és tupperware tészta lekvárral vagy körivel. Nem igazán voltam este még motivált, de amikor reggel napsütésre ébredtem minden megváltozott. Az az árnyvilág, az a sötét newyorki sikátor, az a zsákutca amiben az elmúlt időben éltem most hirtelen, arany folyosó lett, mely végén nagy betűkkel írták ki a boldog légy szót. Climb!
9-kor lépek ki, azok a régi álmos arcok a buszmegállóban. Van ami úgy látszik mégsem változik.

Pistike új utak nyitásával foglalkozna inkább, úgyhogy felmegyünk a Balaton tömbhöz. Az idő már korántsem olyan szép mint reggel. Nulla fok környékére sikerült felkúsznia a hőmérő higanyszálának, ehhez a jeges szél párosul itt fent. Melegítünk. Sikerül megmásznom második kísérletre a Karib tenger kalózai nevű 7A-t, majd az új utakat próbálgatjuk: Fakutya, Kékszalag. Nagyon kicsi kifelé lejtős peremek, rossz lépésekkel. A hideg szél hamar zombivá tesz minket és tovább állunk. Én a Lowridernél próbálkozom, a Pistike által tiszteletemre elnevezett utattal:
Villamossági alapismeretek. 7A/+ (még mindig a főkapcsolós sztori)
Rögtön a Tantestületi mellett van, egy kis játék a sziklával; Just for fun! :) Nagyon sok próbám lesz benne mire rájövök a jó lépésre. Egyébként gyönyörű. Tovább. Új falakon nézünk új lehetőségeket. Csipke Józsika és Johnny Brávó, no meg a Münchausen báró. Hamarosan összefutunk a Joci, Bence, Tomika és Travis alkotta brigáddal, mindenki kemény. Tomika majdnem letolta a Blitzkrieget, Bence letolta a Devils Masquarde-t, amiből ezután Tomi túlszorította a 3 mmeres peremet és letört.
A srácokkal visszamegyek a Lowriderhez és kis kajálás után nekiállunk csapatni. (mint egy család: Adnak enni, inni, ziát...)
Tomi első ismétlését nyomja az Autó egy szerpentinen variánsnak, vagyis a Lowrider és a Chtuluh összekötését. 7B+ Így már az utolsó magányos sláger is akadt második megmászóra.
A legkiemelkedőbb mászás szerintem Pulinka Zsoltié. Már a legutóbbi ittlétekor is a Józsi Barátot nyomta, egy szép 7A amiben hatalmasat kell nyúlni, (nekem) nekik ugrás. Három ujjas nyitott féllyukba. huuh. Zsoltitól sokan vehetnének egy kis motivációt, mert mondhatta volna már az elején hogy -"Áhh én ehhez alacsony vagyok" vagy ilyesmi. De nem mondta, helyette tett bele félszáz próbálkozást, és meglett végül. Nagy respekt ez szerintem.A villamossági lett a nap sztárja, mindenki megmászta és egyaránt hatalmas tetszést aratott. Érdekes.
A nap és a srácok is lenyugodtak elindulunk hazafelé. Szétszakadva a kezem, azon agyalok, hogy lesz ez a holnapi Komárnoi mászás???
http://www.youtube.com/watch?v=0ZrSuuy0Sno
 Mavrick 1.0
 A rakpart alsó kövén ültem, s néztem hogy úszik el a dinnyehéj...
Szabó Pali barátomék (a srác aki kutyusával télen nyáron a geriben van!) támogatás, sok önerő és áldozattal elkészítették Komárom legnagyobb mászótermét a helyi csarnokban. Gáborékkal matematikáztuk a dolgot, ezt nem szabad kihagyni. Végül 5-en vonatoztunk ki Pestről Komáromba. Vicces hogy a jegy oda vissza 1600Ft-ba került, tehát majdnem annyi mintha a Spider Klubba (a belépő 1500) menne mászni az ember és itt nem szarnak rád mint egy "koponyára" egy hatalmasat, hanem valóban tudnak emberként kezelni. Talán ez az antihumanitás ami a Spiderből hiányzik... pedig mondhatnák ők (ÉS MI IS) hogy Magyarország legjobb mászóterme, de így csak maradnak a senkit nem megsértő paraméterek.. "a legnagyobb falfelületű".
Nos Győrből is érkeztek ismerősök, továbbá Oszi hozta a Madár se jár klasszikust, Erőss Zsolt pedig a legutóbbi nyolcezreséről tartott előadást.
Belecsaptunka  lecsóba. kb. 11 méter magas terem, jó fogáskészlet, jó köztes távok. Kaptunk folyékony ziát, rossz szavunk nem lehet. Komáromot, Esztergomot és talán még Tatabányát is ki tudná szolgálni ez a fal.
Két fincsi bor és pár sör azért legurult hazafelé, majd már megint azok a "sápadt hétköznapok".
Dance!
fekete tendon??

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

várom a bejegyzést,nagyon el akartam menni oda.

Bendi

Barna írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Barna írta...

Szóval........ Jók a képek.:) Komáromba én is mennék,ha így öltöznek be a csajok. :) ......
Vagy az másik bejegyzés?

Izer Bálint írta...

kevered a szezont a f*szommal Barni... :)

az már másik, a kép és videó anyag még nem jutott el hozzám, de majd kiteszem amint lehet.. :)

Izer Bálint írta...

mellesleg az egy csaj.. :D