2012. március 30., péntek

Bor-zasztó, Hal-atlan

Kis jelentésre szántam magam. Sajnos annyira összecsaptak a fejem fölött az egyetem tengerének hullámai, hogy csak néha jutok levegőhöz, akkor is csak rövid időre. Úgyhogy az éves kétszer két hetes pihenőm első állomását most-ra időzítettem. A két hét nem mászást eléggé nehezen viselem, bár vannak előnyei.

A hírek szép sorjában. Minden Mr. Bubb úr 3 darab (!) 7b+ (9-) on-sight megmászásával kezdődött Spanyolországban. Aztán hazajött Tomika és úgy döntött kiakasztja a 8a.nu rendszerét, 8c Misjai megmászásával jó idény elé néz. Gabo megmászta első 7c, Gabika pedig az első 7a/a+. De aztán ott a Tardos: Anett valószínűleg az első Bercsényis hölgy, aki elérte a VII+ os szintet, szerintem lehet az még idén jobb is. Gábor pedig miután megmászta a Takonykort, a bánya valószínűleg egyik legnehezebb útját, hát szerintem a Bangladesh után az első ember lesz aki minden utat megmászott a bányában, ami már nem kis szó! Szóval van megint csapat Ausztriában, lesznek győri versenyen, elindult a szezon!!!
 Első saját házi cipő, valszeg az utolsó is...
 Hamarosan itt csapom le ezt a gyönyörű szép traverzprojektet. juhúúúú!!!
(Babás szerkövek-Pécs)
Loptam még valahonnan száz éve, de annyira tetszik hogy megosztom.. :-)

Nincsenek megjegyzések: