2012. március 24., szombat

Graz Bouldernightcup 2.0 also "Wir sind die Ungarn Climing Team!"

Gyors összefoglaló:
2 kocsi indult el Graz felé pénteken kora délután, mint két éve. Mindenki reménykedik, én bízom a sikerben. 2 évvel ezelőtt ezen a versenyen sikerült egy 4. helyet megcsípni, bízom benne talán idén jobb lesz. 8 boulder, 3*20 perc, majd még 10 perc mászóidő. Számít a kísérletek száma, érdemes megtolni flash mindent. Találkozom itt Luki-val, nyáron közös Arco-t toltunk Olaszban, ő is full motivated.
Első 3 boulder flash, ez biztató. Majd 3 különböző útra dobok, próbákat, sikertelenül. Nem is gondolom mennyire fontos és nagy ez a hiba. Mire bemelegszek az utolsó 20 perces kanyarra, amikor letolok 4 bouldert 10 perc alatt, már cseszhetem a döntőt. Az első kísérletre megmászás 15 pontot ér, ha mondjuk csak negyedikre akad be, az már csak 7 pont. Végül három flash, egy harmadikra, 3 negyedikre, meg egy zóna. 77 pont. Molnár Gergő második helyen döntős, Balázs 7., Pistike 8. helyen jutott be. A döntő atom Kameni, mégis a srácok még tudnak hozni néhány helyet, Gergő sem csúszik vissza sokat.
Nem vagyok elégedett az eredménnyel (10. helyezés). A flash szintem egyszerűen csapnivaló, olyanok kerültek a döntőbe, akik 6 topot másztak meg, még csak nem is hetet, de ebből sok a kevés próbás megmászásuk, szóval a pontjuk több.

Most egy ideig, lehet nem megyek versenyekre, mert amit múltkor írtam hogy kell az embernek a pofon, hogy visszavegyen az arcából, az most már átcsapott a ló túlsó felére, most már csak de-motiváltabbá tesz, feltöltő időszak ide, vagy oda...

ha lesz időm, majd szedek le képeket a versenyről. (lehet csak egy hét múlva lesznek fent)

2 megjegyzés:

Barna írta...

Ne légy letörve tényleg. Tudd te is egyszer fent egyszer lent,meg lehet,hogy rád is rád fér egy kis pihi.Remélem húsvét tájékán ráérsz,mert otthon leszek,és kimegyek flesselgetni,nem mászni,max biztosítani. Nekem is kell egy kis pihi,túl vagyok feszülve. :)

Izer Bálint írta...

húsvétra már elég platina csillogós progim van... majd elmesélem.. :)