2012. március 26., hétfő

Most már hivatalos...















Tegnap (vasárnap) Tardost látogattuk meg. Király idő volt, hivatalosan is elkezdődött a tardos-szezon. Vagy százan voltak kint a bányában: a győriek, az ujjerősök, a fehérváriak, a vásárhelyisek és mi, a bercsényisek. Persze mindenki a szezon eleji formájával küszködött, de nem így a bercsényisek. Anett (el primero) VII+ -t mászott (Fecske). Eszti és Anna még újoncként, de nyomták rendesen.

Én kimásztam a Takonykort. Ez az út papír szerint a legnehezebb út a bányában, de mivel a Bangladest még nem raktam össze (és mivel a Banglades az egyedüli út, amit nem másztam itt meg), ezért mostanra hivatalossá vált: az a legnehezebb út a bányában.

Eztán már csak a medvehagyma várat magára.

4 megjegyzés:

Izer Bálint írta...

azta.... gratulálok... :)

Fidi írta...

Én voltam a biztositóember... ezért biztosithatom hogy nagyon simán mászta az utat :)

Bodi írta...

honnan tudod hogy kinek gratulált? :) én voltam a biztosítóember ..és biztosíthatom, hogy nagyon simán mászta az utat..ráadásul jókor, jó helyen

PozsiAni írta...

:D