2012. május 3., csütörtök

Kotecnik forever

A hétvégét sok magyar társaságában, mi is Kotecniken töltöttük, ami nagyon jó döntésnek bizonyult, mert az árnyas fák alatt istenit másztunk. Szállásul ismét a farmot választottuk, itt se kellett csalódnunk, ismét rendkívűl kedvesek voltak a háziak. Kaptunk sajtos croassian-t kostólónak, jutányos szállást a padláson és vasárnap este egy komolyabb tangóharmónikás buli is kialakult. Mi csak szombat-vasárnap maradtunk, de mindkét estétt grillezéssel és sörözéssel koronáztuk meg, a napjainkat pedig 100 százalégik a mászásra fodítottuk. Csodálatos ez a táj, a vidék hangulata teljesen megával ragadja az embert. Bár a birka vs. csacsi "dalpárbaj" elég kemény volt szombat hajnalban.
A hétége fontosabb eredményei kis csapatunk részéről:
Ági, Anett mindketten letoltak pár szép 6b-s utat a Kaca szektorban.
Ádám megmászta első 7a+ -át: Sveta Eva.
Sanyi megerősödött a télen szépen mentek neki a 6a/6a+ -ok.
Gábor 6c+  OS. 
Saját mászásaim:
  • Pluton 7a (első kísérletre, de tavaly már mozogtam benne)
  • Kalimero 7b (2nd go)
  • Limona 7a/a+ (3rd  go)
  • Cili 7a (2nd go)
  • Zlato Jabolko 7a+ (másodi kísérletre, de két éve taknyoltam már benne)
  • Variata Super Sira 7a (első kísérltre, de korábban másztam már)
  • Sveta Eva 7a+ (korábban másztam már)
  • Fruta kombi buba 7a+ (2nd go)
  • Narobe Svet 7b (flash)
  • Kolomon 7b (2nd go)
  • Veliki ponedeljek 7a+ (két kísérlet, de a top előtt kiestem)
Képek később!

1 megjegyzés:

Izer Bálint írta...

Rosszul emlékeztem vater... tiéd az első hely a 7a felettiekben... ;)