2012. augusztus 16., csütörtök

Érik a szeder


Szerdán reggel ültem fel a bajnai buszra, Bajnáról kistoppoltam a pusztamaróti elágazásig, onnan meg felsétáltam a kőfejtőbe. Rapp Gábor már ott várt, ő bicajjal jött. Bemelegítettünk, aztán belementem a Péterbe. Ezt az utat már két éve összeraktam, de még egyben nem lett meg.
Felmentem benne, megnézegettem, letisztogattam, aztán elkezdtek szállingózni az emberek. Áron, Márk, SimonB. Áron és Márk csapatták a ZedIsDead-et.






Bence a Lakmározának-ot próbálta.


Több próbám is volt a Péterben, de mind sikertelen. Áron és Bence segített megtalálni a bétát, de már nem volt erőm. Megbeszéltem Andrással, hogy kijön este és csütörtökön mászunk, estefelé meg is érkezett bicajjal (bár szerintem egy elég nagy kerülővel). Ervin még fúrt a Teriben, az elvált pikkelyt akarják rögzíteni.

Éjszakára Andrással ketten maradtunk, reggel kb 9-10 körül kezdtünk mászni. Rapp Gábor megint kitekert.


Bemelegítés után belementem a projektbe, előző nap bent hagytam a közteseket, aznapi első próbára meglett. Ezután átmentünk az Illúzió falra, már nem is akartam mászni, örültem hogy meglett a Péter. Gábor és András a Küklopsz-ot próbálgatták. Megjött Fakír is, ő is a Pétert mászta, adtam neki bétát.




Ekkor jött meg Zoli és Gabi. Zoli rábeszélt a Masters of the snotting-ra, ő a Karnevált próbálta. Gabi is belenézett a Küklopszba.






Zoli két éleset dobott a Karneválra, de nem lett meg, nekem a Master ugyanígy. Nagyon fáradt voltam, legközelebb szerintem meg tudom csinálni, csak ki kell jönni érte.

András meg Gábor hazatekertek, Fakírék is elhúztak. Hárman maradtunk a bányában.
Belementem a Lélekharangba, Zoli adta a bétát, kínkeservesen összepakoltam az utat, de még egyszer nem mentem bele. Utána már a teriben a köztessel és egy zsebbel a kezemben is beleestem. Nullán voltam.


Zoliék vittek haza, Bajnán még bedobtunk egy sört és ólomnehéz alkarral feküdtem be az ágyba.

1 megjegyzés:

Izer Bálint írta...

Nah grat Gábor. 7c adlitzon, 7c geriben. Megjött az erő!!! :)