2012. szeptember 1., szombat

A Mi Gerecsénk

Ma reggel csepergő esőben mentem le a fehérvári vásárcsarnokba a reggeli tojásért. Zsuzsival 10-re beszéltük meg a találkozót a BAH-nál. Sanyi kételyekkel teli hívása, miszerint esőt mondanak, lehangol.

Lehangol, mert bennem fel sem merült visszakozni.

10.15-kor indultunk: Zsuzsi, Csilla, Robi, Sanyi és én.
12.03-kor szálltunk ki a kocsiból a kisgeri parkolóban, a sorompó előtt. Kicsit lassan indult a nap, de innentől kezdve csapatás volt. Kint voltak a fehérvária (Gabó, Gabikácska, Csutorás, Bölény...) és a battaiak (P.Zsolt, Drusza).



Zoli múltkor segített összerakni a Masters of Snotting-ot, erre mentem rá ma.
A nyár napok alatt őszbe váltott és az avar elkezdte kipárnázni a vörös követ. A szitáló esőtől még párás volt az idő, de hűvös szelek kezdtek fújni.

Pár bemelegítő út után felülről beszereltem az utamat. Gabó és Gabikácska a Küklopszot mászták. Nekem aznapi első próbára meglett a Master, Robi fogott. Sajnáltam a múltkori próbát, mert anélkül meglehetett volna 2ndGO.

Ez után jött az érdekesebb rész. Pontosabban jöhetett volna. Áron fúrt két highline standot a panoráma fal és az esőfal előtti platz közé. A csavarok bent voltak, de nittek nem voltak benne, amit meg mi hoztunk, az nem volt jó méret. Sajnos nem tudtuk kipróbálni, de legközelebb visszük, ami kell.

Még körbejártuk a szektorokat Sanyival és Robival, megnéztük a Dáridót, feltódultak a régi szép emlékek.

Aztán belementem a Küklopszba én is, Gabikácska mondta a bétát, elsőre meglett. Sajnos nem tudom, hogy ez flash-e, mert nem emlékszem, hogy másztam-e már.

Este narancssárgán világított a telihold az egyes főúton, a főváros felé.
Zsuzsi elhagyta a telefonját :(

Nincsenek megjegyzések: