2012. szeptember 19., szerda

Fészbontó gerecse

Megjött Beke Barni Németországból, és muszáj volt tiszteletemet tennem a bányában. Más tervem is volt, mint ennek a szottyadt árjának a füle tövit vakarni, meg akartam mászni a Szilfidet. Talán az egyetlen olyan út geriben amit 8a.nu rendszerben még senki sem fokozott másnak csak 7c -nek. A Péter kapott 7b+ -t, a Snotting c+ -t, a Retekről meg már ne is beszéljünk.., szóval echte kilences nincs. Illetve ez sem az, hiszen a magyar kallerben 9-/9 fokozatot kapta.
Tök mindegy.
Áronnal, Zolival, és Gyenes Balázzsal folytatott beszélgetés eredménye az lett, hogy a srácok csak az első nittből való megmászást fogadják el, mint kiderült nem kellene átnyúlnom a Nazgulba sem. Miután rábeszéltek a helyes bétákra, melyet Zoli és Balázs adott és belémverték hogy nem fogok földig esni, ha kiesek az alsó kunsztból (legfeljebb a második akasztástól) lélekben és fizikálisan is kész voltam egy megmászásra. Barni biztosított. Az első három try, maximálpowerrel ment, de nem tudtam megfogni a peremet, mely az alsó kunszt végét jelentette volna. Egy kb. 6C+/7A bouldermozdulat lehet itt alul, utána kb 8- körüli köteles út az utolsó akasztásig, majd még egy Talán 6C körüli boulder. Nem nehéz, de nagyon pontosnak kell lenni, nagyon ki kell sakkozni a jó megoldást. Egyszer csak beakadt a perem. Akasztás és a továbbmászás is egész stabil volt, s bár az út közepén már varrógépeztem, fejben nem akartam feladni és összetörni. Ha kell a köztes akasztásába esem bele de nem adom fel! Végül az utolsó felnyúlásból jöttem le, alig egy méterre a standtól. Talán kicsivel több hit, vagy egy kis állóképesség? Legközelebb felvarázsolom magam ez biztos.. :)
Míg én megvacsoráztam Gyenes Úr lecsapta a Transz Gerecse Expresszt 10/10+ utat. Nézni is durva volt, el nem tudom képzelni milyen lehetett lógni az útban, közel fél órát az esőfalon. Bobi a Snottingot küldte le keményen, ezt én is próbáltam és bár idei nem lesz már, mindenképpen felkerült a projektek közé. :)

Vicces volt még amikor Barnival bevetettük, hogy az Angyalszív 6+ és mindegyikünk megmászta már, ő van a soron. Majdnem kapott egy OS-t az út... :)

2 megjegyzés:

Barna írta...

jő volt a nap. Egyett viszont tudnod kéne,hogy ilyen powerrel simán 7c ket flesselnék,vagy os olnék,persze ha az útban le tudnék rázni. Kicsit többet kéne járnod hosszabb utakra,amiket lehetettlen egy szuszra kinyomni. De azért tényleg zsír volt! Árija fattya :)

Izer Bálint írta...

:D