2012. szeptember 25., kedd

Villás birthday!

A magán jellegű események kitárgyalása még mászós berkekben is etikátlan lenne, így csak pár szokásos izmozós kép fog felkerülni, no meg egy interjú, melyre a magyar mászótársadalomnak régóta szüksége lett volna már - egy bizonyos Eiger északi fal solora gondolok...hamarosan.

Kovács Tominak sikerült elsőként ismételni a régi kunsztot. Vastaps! 
 Márk szülinapi sütije lett volna....
 Egy jó kötéllétra
 Erő, izom, mandulatejet, iszom
 a kérdőjeles hasizom
 gofry party
 Joci jattos kétujja
 Facekontroll
 Egy átlagos szülinapi edzés
 Arnold 2.0
 Csajos team & Joci
 Ezt szeretem látni... böse Augen!
 Vicsorogj, mint egy Pidbull!
 Phelps
 Zed is Dead edzés
 Egyházi- Miskolci brigád
 120- 125 ééééés kiakasztva! o-óó
 Márk és a gófry parti
 Bobi tortacsodája
Kemény csapat

3 megjegyzés:

Tomcsi írta...

Az interjú nagyon jó ötlet! Másokkal is lehetne készíteni! Nekem tetszene, ha meg lehetne szólaltani olyan embereket is, akiknek a teljesítményeiről egyébként nem lehet olvasni, hallani.

Izer Bálint írta...

Lehet hogy akkor te leszel a következő alany, szóval vigyázz mint mondasz apukám!!! :)

Kovács Tomi nagyon jó fej, vele szerencsés volt ilyen videót csinálni, mert nem jön zavarba a kamerától, összetetten beszél és szívesen is ahogy észrevettem.

De persze én vevő vagyok bármire! És most jó kamerám van tomó!! :)

Tomcsi írta...

Nem kell feltétlenül kamera, le is lehetne írni, így más se parázna, nem lenne sok meló az esetleges vágással.