2012. október 22., hétfő

Almát eszem ropog a fogam alatt...



Egész hét tanulással telt, még csak nem is fingereztem, kíváncsi voltam, milyen lehet a Remete ha kihagyok két napot teljesen. Ilyenkor a bicóm helyén mindig levegőt érzek, most olyan is volt. A petőfi hídon átsétálva összetalálkozok Klembala Zsomborral, és szót szót követve 4 mondat után le is szerveződik az utam a szombati Ördög-árok tripre. Na ezt már szeretem!

Remetében a Fantom-ot próbljuk Árpival. Plafonban hatalmas reibungok nyitottra fogva, elfáradok. Átértékelem magamban az elmúlt hónapban itt eltöltött időt, és szerintem kihoztam amit ki kellett. Nem szabad leragadni egy helyen. Jöhetnek a Tündéres kunsztok, Ezüst-hegy, vagy Leány-ka. Az egyetlen út a Testcsel lenne amire látok némi sanszot, hogy idővel meglehet, de ez hogy a térdemet a letekeréssel ennyire gajra vágja, ez már zavaró. Mindenesetre egy Fortissimo megmászás régebbről.
Fortissimo megmászás from Izer Bálint on Vimeo.
dilicsapat :)
Zsombor lábatlankodik
Reggel gázosan indult, elaludtam. Nem nagyon szokott olyan lenni, hogy Izer Bálint nem ér oda egy megbeszélt találkozás időpontjára, ezt a bunkóságot a "pesti" mászók hozták be a divatba, elfogadottá is vált már náluk. Sajnáltam hogy így esett, kárpótoltam a srácokat három pad-el. Mivel mindenki most akart haza- és vagy üdülni menni oltári nagy fogalom volt Veszprémig. Aztán irány Ördög-árok. Sajnos amikor kiérek érzem hogy az idő nem a legjobb, olyan 17-18 fok lehet az árokban, és maximális páratartalom. Bár a projektek a felejtő fiókba csúsztak, azért egész szép kis mászást hoztunk össze. A régebbi mászásaim közül újramásztam a Susogós mackókat 6C+, majd számos új utat és lehetőséget megnéztem, megvizsgáltam, van pár ígéretes új boulder.
 Susogós mackók 6C+
 top-on érzem magam
Nézz le rám, ó Istenem, nézz le rám segíts nekem!
Nagyom rá vagyok most kattanva egyre, melynek szeretném az Elöl deszka hátul léc nevet adni. Ez a kis általános iskolai lányokra való káromlás megállja a helyét erre az útra, tökéletesen sima falak. Egyensúlyozós technika és bazi nagy ujjerő biztosan kell, no meg egy hegyes orrú cipő. Egy oltári reibungos fal, a devils masquarede 3mm perkóival teletöltve. Lépésnek is, fogásnak is. Mindegyik mozdulata határos, no meg szkindipendet is egy picit.. :)
 kunszt egy- háttérben Zsombor a beszállásnál
 fellépni
 segítő
 segítő kettő- álmaim boulderében (bal láb 5mm lépésen)
A végső legkönnyebb béta még nem kristályosodott le bennem teljes mértékben, de mint a képek mutatják, statikus betartások a szörnyű kis peremeken, és nagy dinamikus mozdulatok homály lépésekből atom reibungokra. Ördög-árok talán bencsmárk útja lesz. Kb. 10 mozdulat után 10 fok alatt majd minden kiderül. :-)
 őszi sanzon
-Utánozós majom!
Geofizikusok között...

Nincsenek megjegyzések: