2012. október 1., hétfő

Babás Szivel

Vasárnap reggel fél10-kor Szilvi telefonjára ébredtem. Amikor felébredtem még éreztem az előző esti osztálytalálkozó mellékhatásait..:) Gyors kocsi szerzés fatertól, pakolás és irány Bátaszék.



A bátaszéki mászólegenda: Szilvi

A célpont a kővágószőlősi Babás szerkövek. Bálint valamelyik keményebb boulderét szerettem volna leaprítani. Nem éreztem magam 100%-os formában és mostanában a kis peremekkel sem kerültem nagy barátságba. A plafon boulderezésnek nem ez a fő ismérve. A sziklákhoz való normál esetben kb fél óra gyalog út is elhúzódott, mert felcipeltünk két régi ágymatracot, pad gyanánt..



Szivacs cipelő technológiák.

Ezeket motivációval és a gondolattal, hogy ketten kijöttünk és jól érezzük magunkat próbáltam ellensúlyozni.
Kis bemelegítés után Rocky nevű 6C utat másztam meg a nagy tukkó használata nélkül, mert az valószínű ki fog törni és lábfejakasztáshoz (én használtam a hosszabb Rocky Balboanál: http://vimeo.com/26003700) még szükség lehet rá a megaprojektnél is..
Ez után kis pihi és elkezdtem projektelni a West Side Muthafucka nevű 7B bouldert.
Az út két nehéz mozdulatból áll, az első a beszálló után egy segítőre nyúlás ami nem is olyan nehéz, utána onnan tovább atom nagy dinamo egy egész jó reibungos fogásra. A dinamó után egy kb 6+-os élmény kimászás következik 5-6 méter magasra, ami hatalmas feeling.





A mozdulatok sorrendben.

Kb. 4 óra projektelés után lett meg, a megmászásnál a balos beszálló fogás fel is vágta az ujjamat, úgyh nem is tudtam volna többet próbálni és már Szi is kezdte megunni a tanulgatást. Pont látta a megmászást, ugyh nagyon jó érzés volt.


A balos beszállófogás enyhén szólva vágós...

Nincsenek megjegyzések: