2012. november 24., szombat

Vasárnapi Szentbékkálla

Négyen indultunk el a jó öreg Kármán parkolóból vasárnap reggel fél 7-kor reményekkel és célokkal tele. Gabika, Ádám az öcsém Előd és én alkottuk a lelkes csapatot. Mindenkinek a lelkére kötöttem, hogy ne késsen és így is történt! A nap jól indul, gondoltam ez egy jó előjel lehet.. Az én célom minél több nehéz út megmászása és próbálgatása volt. Odafelé úton kaptunk egy kis ködszitálást, ami kicsit megrémisztette a csapatot, de én biztattam őket, hogy ez még nem gáz, max majd szárogatjuk a fogásokat..:) Az utak nagy része száraz volt, ugyh mindenki megnyugodott és megkezdődött a csapatás! Az Online algoritmus nevű 6B+ kunszttal kezdtem. Most meglett elsőre, utánam Gabika is letolta pár próbából..Ádi is próbálgatta, de a dinamikus mozdulatok még mindig nem a barátai...Előd is elkezdte csapatni, kb élete második sziklázását. A bátorsággal nincsenek gondjai, elküld mindent dinamóból, mégha esélytelen is..mintha csak magamat látnám pár évvel ezelőtt..:)
Előd új fényképezőjének hála sok és jó kép született. Íme a boulderek amiket toltunk..
Reggeli érkezés

Ádámnak meglett flashre, Gabikának pár próbából:

Underground trav









Aureliano Buendíra ezredes

Most meglett viszonylag gyorsan..lent kellett a jobboldali lépés is.





 Kapálózá

A sikertől felbuzdulva egyből nekiálltam az Acid SD-nek. Nyáron meglett a földről felugrós verzió, akkor nagyon nehéznek éreztem..Most nagyon jól tartott a reibi, kb 3 próbából meglett.




Acid SD

 Ádám és Gabika is próbálkozott a felugrós verzióval, de nem nagyon adta nekik a boulder..Ezért inkább a Betont próbálták. Jó edzés a srácoknak a dinamikus mozdulatok megérzésére..Gabika első 7A-ja!! Neki is ugrással lett meg.



Beton (sarkazós próbálkozás)

Edzés miatt még megmásztam a Debrecent, és próbálgattam a Vidám vasárnapot összerakni. Ha megérzem a beszállót látok rá sanszot, de ahhoz jó körülmények és sok edzés kell még..:). Tolok 1-2 próbát a La coste-ra is csakhogy szokjam a magasságot, de sajna nedves a zseb egy része és a perem is..
Kíváncsiságból (fejlődök -e), edzésből és Bálint kedvéért letolom a Bodies 2008 nevű kunsztot is. Mindenképp érdemes szerintem, ugyanis nem sokszor találkozunk ilyen mozdulatokkal. Travi dinamó, úgyhogy a fogás fölé kell nyúlni, majd betartani...





Bodies 2008

Nyáron Bálinttal próbáltuk a Rozmár nevű utat ami nagyon tetszett és nagyon meg akartam mászni, de melegbe puha bőrrel kb. csak bőrgyilkolás volt..Kb fél 4 kor ránéztem az órára és azt mondtam a srácoknak azt még nézzük meg nekik is tetszeni fog...Összerakosgatom az elejét végét külön-külön 1-2 próbából, közben Ádám is próbálgatja az elejét.. Nagyon szép és technikás boulder..A második éles kísérletre meg is van!! :)













Rozmár

Mosollyal az arcomon ülök be a Gabika kocsijába és várom a következő békkállát. Remélem akkor már a nehezebb boulderekhez is több közöm lesz.. Előd ismerkedett a sziklázással és örömömre tetszett neki és lelkes..:) Ádám és Gabikának is tetszett a hely varázsa és realizálták, hogy dinamóba sokat kell fejlődni..

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Pontosítás: az Online algoritmust én is letoltam! De a dinamókat tényleg még többet kell gyakorolni.
Ádám

Izer Bálint írta...

6B+ Ádám, mehet is a 8a-dra :P