2013. január 4., péntek

Élboly +-,Ł

A 8a.nu-ra belépve a szokásos kép fogad. Z Komjáti, B Izer, Á Zsigmond, L Bendegúz, B Simon mind bejelentkezve, csak F Nagy nincs; mászás a kifogása. Mekkora netb*zi ez a magyar bouldertársadalom. Vagyis csak az itt fent lévő része, bocsánat már kezdem azt hinni csak az mászik aki fent van, összekevertem a facebook-élet dologgal. Mindegy, Patkány egyik szerint sem létezik... :-)

Komolyra fordítva a szót, hatalmas pofon ért tegnap az átmozgató edzésen! Battai verseny óta egy sziklázást tudtam felmutatni, és nagyon robotosan mozogtam a vásárhelyi kis fogásain. Már-már komolyan elgondolkodtam milyen lesz a másnapi Ezüst-hegy, de nyomatni kell bleu-ra az edzést, szóval nem volt mese. Egy kis konditerem, meg betartások.
-Költő vagyok!
 Szellemcsöves 7B
Kacsaminátor 7B
A költő nevű Rádai Gergő szed fel az Árpád-hídnál, majd összeszedjük Szájmonbít is Budakalászon. Felérve a sziklákhoz nem értem ennyire kimelegedtem volna, kamaszkori hő háztartásbeli problémák lennének későn jelentkezve vagy tényleg meleg van? Nem is értjük. Nem erre számítottunk, de ha már kint vagyunk a langyi időben is nyomatni kell.

Mindenki máson melegít, Gergő másodszor, én harmadszor vagyok kint, így Bence körbemutatja a helyet. Megmutat minden szektort, és minden bouldert, kunsztot, variánst. Bence tevékenysége igen respektálásra méltó, feltérképezte egész "Budakalász-hegységrendszert" sok óra gyaloglással és nem egy új nem ismert boulderezésre alkalmas barlangot, áthajlásrendszert talált. Úgy látom végre a hazai boulderezés feltámadt poraiból, csak húzzátok egymást gyerekek!
rögtönzött saját Ezüst-hegy kaller, najó ne csúfoljuk kallernak; vázlat (Ezüstnyíros fal nélkül.)
Rettentően rápörögtem az Él boy nevű 7B+ -os boulderre, nagyon meg akarom mászni. A 7-8 mozdulat igen kéri a maxerőt, egy kis technikával fűszerezve. Nagyon sokáig nem hiszek Bencének és egy általam jónak hitt, rossz bétát erőltetek, de amint elhiszem, hogy hogyan is kell, megérzem a mozdulatot. Nagyon meggyalázott bőrrel, több óra után sikerül kitolni, nagyon örülök. 
Gergő a Szellemcsöves, és Kacsaminátor 7B bouldereket küldi, mindegyik szép és technikás. Annyira tetszik a hely, kénytelen leszek mindent megmászni... :-)
Hova lett a bőröm?
 Kalahári átmozgás
Bence belekóstol mindenbe, csinálunk pár qvantum képet is, majd előbb utóbb elérhetőek lesznek. Zárásnak már sötétben próbálkozom az Eleven hús fogantatása 6C+ boulderrel, de nem adja egykönnyen magát. Végül a direkt verzióját (hatalmas 7A dinó) sikerül pont az eső kezdetekor megmászni. Mehetünk haza. A srácok is elfáradtak. Áron régi útjai, Bence újításai, múlt jelen minden itt van ebben a kőfejtőben; a csöves a barlangjában, a kurva a kocsijában: Vissza kell menni ide!
 gázlámpás melegedés
 7A dinamo

Nincsenek megjegyzések: