2013. január 2., szerda

NÖ-Ausztria

A két ünnep között mindenképp szerettem volna valahol sziklán mászni, mert sok dolgom nem volt (végre volt egy kis idő amikor nem kell csinálni semmit...:) és a motiváció az egekben van... December 30.-ára sikerül egy egynapos trippet szervezni Zolival, Gabival, Nándival és Barnával méghozzá  a hőn szeretett Ausztriába. Barna és Nándi két hétig vannak ott az osztrák spanjaiknál...A hely brutálisan jó!!! Gránit tömbök egymás hegyén-hátán..Nagyon sok boulder van és first ascentelni is lehet bőven...
Sajnos én csak ezt a képet csináltam, de Komjáti Zoli facejen még találtok többet is...Az osztrák srácok nagyon jófejek voltak, mindent meg mutogattak. A bemelegítő bouldereken kívűl nekem sajnos "csak" egy nehéz bouldert a Lost in translation 7B+ sikerült megmásznom. A videón amit Dede Laci és Barna is próbál. Zolinak, Barnának (reclimb) és Nándinak elég hamar meglesz, erősek mint a picsa..Nekem azért kell attemptelni. Az eleje lett meg a legnehezebben, a végét (sarkazós részt) viszonylag hamar megéreztem, a jó bétával..A megmászásnál sikerült úgy leugranom a topról, h kiment a műtött bokám...Azt hittem, h nem lesz nagy gáz, estére nagyon szar lett és a mászás se ment vmi jól utána, semmi nem lett meg..:) Zoli keményen küldte: egy flash 7A, egy 7A, két 7B és két 7B+ kb 4-5 óra alatt..
A hely nagyon megtetszett, mindenképpen visszafogok még menni!!!



Nincsenek megjegyzések: