2013. február 10., vasárnap

februári megalvások

Miközben Chris Webb-Parson belógatott a világnak,
Gabriel Moroni és az öreg játtá mester Yuji diszkóznak,
Jorg Verhoeven és a bicepszes Magnus sajátos kézilabdát űznek,
Vagy amíg Ondra megmássza még a Change-nél is nehezebbre érzett -de még mindig 9b+ -La dura dura-t, 
Sharma kommentjei...<3 br="">
...Na ez alatt én úgy döntöttem elmegyek a BigWall-ba. Itt volt az ideje hogy említést érdemeljen nálunk is a hely, személy szerint azt tudtam a betoppanásom után 5 perccel mondani, hogy Budapest végre kapott egy majd' Európa színvonalú mászótermet (nekem sajnos 'majd európai áron), de mindenesetre messze az eddigi legjobb az itthon látottak alapján. Bleau óta elég mély hullámvölgybe kerültem, a kinti kultúrsokk-ot még nem sikerült teljesen megemészteni, és hirtelen nem látom értelmét leduplázni egy fogást 3 méter magasan és azt mondani Top, pedig ez bizony az. Valahogy bleau felkeltett bennem egy nagyon mélyen szunnyadó régi érzést, mely a sűddeutschoknál bevált, nálunk kevéssé meghonosodott- az Urban Climbing. [bleau=talán a játszótérérzés miatt...?]
Nem egyszerű jó problémát találni, ami nem kunszt, nincs se széthugyozva a fal és nem járnak non-stop járókelők... de lesz majd nemsokára ilyen beütése a tevékenységemnek, remélem. Ez csak egy játék, melynek (hihetetlen örömforrását) hétvégén sikerült felelevenítenem, remélem találok majd idővel csatlósokat... 

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Bálint!
Ilyesmire gondolsz?
http://youtu.be/ACHRvvpGPww
üdv, g

Izer Bálint írta...

pontosan.. :)