2013. március 10., vasárnap

Másnapos oldscool

 Végy 5 krumplit, 7 gerezd fokhagymát, 2dl tejfölt, 2 tojást és ezt kutyuld össze.
 jöhet a só és a bors
 lisztet amennyit csak felvesz...
 
 forró olajka= Tócsi, minden más receptel tócsnit kapunk..
A hétvégén mászást terveztünk, nagyjából mindegy hogy hova csak legyen már a város a hátunk mögött. Várgesztes volt a program, de a várható eső előrejelzések miatt, bizonytalan voltam; és inkább Tamáska telefonos ajánlatát preferáltam: Strázsa-hegy, Amnézia.
November óta hiányérzetem volt, Gabika házavatós bulijának elmulasztása miatt, pótolni kívántam a dolgot. Összehívtuk az arcokat és el is kezdődött az ivászkodás, mely éjszakába nyúló kocsmai szkander és csocsóversennyé alakult át.
 a csocsó mesterei
ház ura
Reggel Tomika álmos szemei fogadnak a Déli-pályaudvarnál, épp egy 4cm vastag könyvet olvas. Lazac. Kiderült, hogy a srácok is nyomatták a bulit, Barna is fáradtan érkezik. Úgy látszik ez egy ilyen nap.
 
morczavatid
Káposzta és fűszeres hús, csokisüti, Cserpes joghurt, kecskesajt, teavaj, tócsi. Megy minden mint a karikacsapás, ott állunk a hatalmas barlang tátott szájában. Szomorú az első 3 perc, beleég az elmémbe hogy az út legalja vizes. Sebaj a tető száraz, majd csapjuk legfeljebb azt. Tomi elszántabb nálam, egy Flash próbáról álmodozik, és nem ereszti csak úgy el az utat pár csöpögő csepp miatt. Beereszkedések, pucolások. Átmozgom, és elmondom az én bétámat az útra, bár Uamás kitalál a végére egy saját verziót, pont olyasmit amiről egy kocsmai beszélgetésünk alkalmával Kornél mesélt - ők hogy csinálták anno. Sajnos a nedves alj kiuasz velünk, és elúszik a flash, bár a száraz részen első próbára felmegy, s ez jelent valamit.
 
 Barna a felső kunsztban.
 A bétája több mint tökéletes, gyakorlatilag a második akasztástól felséta neki az út. Nem is értem, s próbálgatom a verzióját, de közöm nincs, valószínűleg nincs UamUjjerőm. A saját verzió elsőre beadja, teljesen tiszta a fejemben az út teteje. Az alján lévő kunsztmozdulat még nem ausztenitesedett ki bennem teljesen, még az inkubációs időnél tartok, a látens béta nem az igazi. Barna is csapatja Tomika verzióját, de őneki sem adja, az enyémmel flasheli a tetejét. Motivált a Tamáska és talán mások is azok lesznek előbb utóbb, nagyon kíváncsi vagyok beakasztja e következő kintlétre a fiú. Mindenesetre a mostani teljesítmény biztató előjel..
 Barna beadja az üvegprojót...
Nekem a mona lisa újraértelmezve...

Nincsenek megjegyzések: