2013. március 15., péntek

Salaktalanítás, méregtelenítés felsőfokon;

Avagy a Horváth Gábor - Farkas Tamás Team méregtelenítő kúrája, a MÁJTISZTÍTÁS!

 Még hetekkel ezelőtt hallottam Tamáskától, hogy mire készül gondoltam én is rámegyek egy kicsit az öntisztításra. A kis Tomcsi pontosan elmesélte, hogyan és milyen összetevőket tartalmaz a kúra; ezt szó szerinte megosztom mellékelve a tapasztalataimmal, és bízva benne segít nekem, és majdan másoknak is. Ez a bejegyzés csak azon olvasók számára ajánlott akik nem ódzkodnak a fekalomániás történetektől.
http://auretiel.hu/hazi-praktikak/majtisztito-kura.html

The Recept:
na, 1.nap gyümölcs evés 2ig, onnantól nem eszl-iszol semmit. 6 előtt bekeversz 100g keserűsót 1l vízben, 6kor megiszod a negyedét, 8kor a második negyedét, háromnegyed 10kor álva kortyonként megiszod az összekevert 1,25 dl olivaolaj-1,75dl grapefruitlé keveréket, nem csinálsz ezután semmit, egyből elfekszel hanyatt az ágyadon, fél óráig minél kevesebb moizgással. utána befordulsz és alszol fél 6ig, utána fosol, és reggel 6kor megiszod a hermadik negyed oldatot, utána 8kor a másodikat, és olyan fél 11tőliszol gyümilevet fél 12ig.utána ehetsz gyümölcsöt(megváltás), délután zabkását, és este salátát sovány csirkemellel. ezutáni napokban lassan visszaszoktatod magad a normál kajáláshoz. Sok sikert!

Szombat: viszonylag korán kelés, kialudtan még a gyomromban a finom előző esti vacsorával. Anya segített a kúrán, elsősorban beszerezve a Keserűsó, grapefruit alapanyagokat, s ehhez a délelőtti gyümölcsadagot, a majdani csirkét, Árpi pedig egy zabpehelycsomaggal szponzorált a kísérlethez. 

2-ig a következők szerepeltek az étkezési listámon, sok kis paradicsom, 4 banán, 2 narancs, megittam kb. egy liter teát. Elméletileg lehetne enni, de én a Tamáska bétáját toltam, "ha már kövér akkor legyen lúd.."Aztán szépen tanulgattam, és olyan fél 6 körül kezdte bedobni a testem a törölközőt. Hihetetlen éhhség tört tám. Rég nem éreztem ilyen erősen éhezést, akárhova nézek csak csirkéket látok. És a gondolat sem segít, hogy legalább vasárnap délig nem juttathatok be semmit a szervezetbe. Az első keserűsós oldat után, fintorogtam rendesen de végülis nem volt annyira tragédia mint először gondoltam. Az oldat elfogyasztása után 10 perccel teljesen elmúlt az étvágyam, mint ahogy a receptben is írják. Tehát valami műlködik.

Este nagyon tartottam az oljos lötty megivásától, de egyáltalán nem volt tragédia. A hasmenés is óramű pontossággal érkezett fél 6-kor, ahogy Tomi mondta. Szörnyű volt reggel meginni a keserűsós vizet, de nem akartam abbahagyni a dolgot. A székletben mi is látható valójában; azt a linkre kattintva a képek pontosan illusztrálják. Tíz órakor álom volt az első körtelének lecsúszni a torkomon, és utána minden falat maga a megváltás. Tetszett ez a kis kúra, és tovább erősítette bennem az elszántságot, hogy előbb-utóbb megcsináljam a ramadan-t.

(Említést érdemel még a súlycsökkenés dolog. Mostanában engedek a nagy kajálásoknak, dőzsfürdő van, nem futok, és szitne egyáltalán nem tudok mászni. A súlyom felszökött 75kg -ra, mértem ezt  kúra kezdetén szombat reggel. Vasárnap 10 órakor a súlyom 71,6kg lett. Ez megmutatja mennyire sok rothadó ételpép és mócsing van a beleink, gyomrunk tartalmában, mely 9 hasmenés alatt teljesen kiürült belőlem. Nem érzek nagy szárazságot, nem hiszem hogy fél liternél több vízhiány lenne a testemben. Nem éreztem sem hányingert, sem a hasmenéssel máskor járó hascsikarást.) A kúra bevállt, évente kétszer meg fogom csinálni és ajánlom mindenkinek!

1 megjegyzés:

gábor írta...

ennyire még senki sem hozta meg a kedvem a hasmenéshez :)