2013. március 24., vasárnap

YES, I'm in NO

Az elme pallérozásnak van egy bazi nagy hátulütője; nincs időd mászni. 3 zárthelyi a héten, végeláthatatlan egyenletrendszerek, vas-karbon állapotábrák és termodinamikai folyamatok. Azt vettem észre lassan, hogy túl sokat panaszkodok: (Márk kérdésére mindig ez a válaszom: ma sem mászok!) és én nem akarok energiavámpír lenni, ezért nem is fogom túlragozni ezt, de magamnak nem hazudhatok; ez a félév nem a mászásról fog szólni...
 Készül a kaja
 Duna és a kövek
Zoli és a Daily pussy dose
..Így igen könnyen tudtam igent mondani Szájmon Bí kérdésére; Szombat Spitz? Gyaa naná! Este a másnapi menün agyalva inkább a szolídabb tésztát választom a jól megszokott tócsi helyett, a több alvásra fektetem a hangsúlyt.A hagymát és fűszereket sem sajnáltam, pörögjünk az ízekre!

7:30-kor már kocsiban a csapat és veretjük a 365km messzi boulder paradicsomhoz. Állítólag karcolja a tökéletest, egy hegyoldalnyi - néhol ház méretű - gránittömbök tele boulderekkel. Az osztrákok motivated-ben vannak, sokakat kicsalogat a napsütés. Bemelegítőt nem könnyű találni, zömmel is elmondható hogy a helyen nem igen tartják számon a 7A alatti utakat, kameninek ezek a  börjenetes srácok. Nem volt sok célom amikor kiszálltam a kocsiból, inkább a hangulatra akartam rámenni.
 Patkány arca sztárolva!
 Segge szintén!
 Bence az egyik legkirályabbul kinéző 8A-ban!
 Barni gyapjú medalionja
Bemelegítésem után rámegyek az Árpi által ajánlott: Lost in translation 7B+ boulderre, és a flash próbám a balos kisarkazásig visz, de itt kapok egy akkora pofont amelyből nap végéig sem tudok felkellni. A sarkam nagy májnusz, nem foghatom a Solutionra...
 Megjegyzem persze, hogy életem első napja grániton, és csak hüledezek ettől a sziklaminőségtől. A bemelegítések után nem sokkal Szájmon megmássza első külföldi 8A boulderét, melynek neve: Heti Punci adag! (Weekly pussy dose). Nem kellett sokat várni, Komjáti is lebünteti a projektem direkte verzióját, mely Nándi videójában is látszik. Megjöttek a magyarok és 1 órán belül két 8A, és még csak most toppan be Nándi, Tamáska és Patkány!
 Amikor Tamáska beajánlott pélójára rákap a Nándirezzz..
 Barna a 7A kimászása előtt, Fred Nicole spotol...
 Nándi a 8A-ban
Magyar és osztrák dzsipszi verzsön
Őrület csapatások kerekednek gigamóka hangulatban, melyet nem csorbít a 0 fok körüli hőmérséklet. Ha másért nem is ezért érdemes magyarként boulderra edzeni, nem hosszútávra búcsúzok el a helytől mikor kocsiba ülünk, még nagyon sokat fogok itt idén úúúúoolatni!!!
 Árpi kedvenc márkája
Egyetlen megmászott utam...

Nincsenek megjegyzések: