2013. április 9., kedd

Elátkozott tavasz

A "szopás" az első szó, ami az eszembe jut, ha az idei, nem létező mászószezonra gondolok. Csak sajnos jelenleg a rosszabbik oldalon állok. Idén még nem érintettem sziklát, pedig atom motivált vagyok és ez a tény lassan az agyamra megy. Természetesen március 15-én mi is a városban ragadtunk a havazás miatt, azóta meg rendületlenül esik az eső, bekaphatná, aki az idei időjárásáért felelős! Na most hétvégére jó időt mondanak, most meg az emberek lustálkodnak. Nem lesz ez így jó, mi lesz így a projektekkel? Ráuntam már a műfogások tapintására, a szálló zia porra, a tömegre. Napsütést akarok, madarak csiripelését, magányt, 20 mozdulatnál hosszab utakat, éles lyukakat, ín szaggató peremeket, fenyők illatát, egyszóval mindent ami a mászással jár, újra át akarom élni a nagybetűs MÁSZÁS élményét. Szükségem van rá, kell, hogy egy kicsit már a "dark passanger" elhalgasson... De még várta magára az élmény, még jobban feszíti az idegeimet...
Addig is következzen pár kép Göteborgból:
Kilátás a szobámból I

Kilátás a szobámból II


A legkomolyabb edző sarok, amit valaha láttam

Lehet edzeni, mindenféle méretű peremre, és reibungra

Van hangboard és campus board

Lehet edzeni áthajlásra, legalább 10 féle fogás típussal

Van Bachar létra

System board fából

A boulderek pedig királyak, nehezek és végeláthatatlanok

Nincsenek megjegyzések: