2013. április 25., csütörtök

Holdfényes manóvár

A tündérek és manók, Törpök és hobbitok jöttünkre bújtak csak el az erdei ösvényről. Ketten, újra, ketten kint. Nem olyan jó kiszállni a kocsiból és erőt venni magunkon, nemsokára a legkisebb fogások széles választékát masszírozhatjuk. Tündérsziklát- mintha csak valami nagy reflektor lenne- világítja meg a telihold. Lekapcsolt fejlámpákkal sétálunk, a látvány valami eszméletlen.
 hardest boulder I've ever tried - La Platán de Shiva
 Margit-szigeti őrületek
Bemelegítésnek Áronék traviját toljuk, 8 minusz. Örülök, hogy a zh-szezon előtt még egyszer ki tudtunk jönni. Árpi az Aladin és a skodalámpára esküszik, de szép boulder is az! Pont egy éve másztam meg, talán kevés is mit adtam rá. Hát amit Áron bátya, na az méginkább! :-)
Én a faterpapszli ülőstartjával akarok foglalkozni, melegítésnek az állóstarttal nyomom. Megvan minden mozdulat, jöhetnek az élesek! Az első próba nem lesz valami fényes, nem tudom feltenni a bal lábam a térdletekeréshez. Mintha nem engedné a testem megcsinálni azt ami múltkor sima volt. Olyan szar érzés volt, mint amikor az ember éjszaka arra ébred fel, hogy a lábát vagy kezét elfeküdte és nem is érzi. Mozgatod de nem funkcionál, egészen durva feelingje ez az életnek, mintha tudnál valami kódot az élet számítógépes játékához és megérdemled az aktiválást. Persze sokan háborognak, kiabálnak emiatt; Még ez is!!! - békébe Buddhába. Gabikától szerintem lassan már a fél budapesti mászótársadalom tanulja a "lazábban" életérzést, teszem hozzá ráfért ez a speed-barát népünkre.

Sebesség, gyorsaság a pékségben, rohannak az egyetemisták, rohan ez a világ. Ha a sex-ben is ezt tolják, akkor valami ott el van baszva.- gondolom. Árpira rendszerint rá kell szólnom ha sétálunk át a Petőfi-hídon, annyira gyors a tempója...na most vagy az én vérkeringésemmel, szívbillentyűimmel, vagy tüdőmmel van para, de inkább menjünk csak lassabban.

Sziklánál is lassan kezdem el a melegedést, de aztán hamar megszoktam érezni hogy átforrósodik  testem. A leginkább bevált módszert toljuk, felváltva 10-15 perc aztán cserélünk. Ezt muszáj is így csinálnunk, mert a 35 fokos talajon folyamatosan elcsúsznának a pad-ek ha valaki nem tartaná lábból.
Motiváltságot látok Árp próbáiban, ehhez a boulderhez kell is. Nagyon jó lépésbétákat kell kitalálni hozzá, head-boulder ez! Most nem adja ki neki a kunsztmozdulat, de legközelebb simán benne van!

Nagyon sok hitet próbálok meríteni a nem létező tarsolyból, egyszerűen csak elhiszem hogy Most sikerülni fog! Nagyon határon sikerül megmásznom, a Topra-csapásnál nem hiszem el hogy ottmaradt a kezem. A lépéseken igazítani kellet, némelyik fogáson vagy ötször! Nekem fekszik ez a boulder, de szerintem picit így is nehezebb mint az Illuminátor. 7B+ mondok- benchmark hiszem.

Gratulálok Szájmonnak amiért megküzdött az elemekkel, elég dzsáfár lehetett. (Mátrix 8b)
Nektek is feltűnt hogy a Tick-list piramisa egy szoknyás nőre hasonlít. Csajt neki!!!
Töltöttem fel pár képet régebbi eseményekhez érdemes lejjebb tekerni.

Nincsenek megjegyzések: