2014. február 17., hétfő

BHSK - Simánszkyéknál

Több okból készült el ez a videó. Motivált engem és motivált másokat is, illetve szórakoztató volt nagyon megvágni. Ez a videó tetszeni szeretne, nem versengeni, nem bizonyítani, csupán egy kis szelete annak a világnak melyben néha -- remélem idővel gyakrabban- van szerencsém átlépni. Először egy hosszabb több mint másfél órás filmben gondolkodtam, végül Gáborral való beszélgetés eredménye lett a kis részek, melyek talán így élvezetesebbek. Az első rész Szentbékkállán való boulderezésünket mutatja be, ezt szerettem a legjobban csinálni. Volt energia a helyszínen, talán ez a videóból is látszik. Minden zenének volt jelentősége miért került be, emlékek, sztorik fűződnek hozzájuk, megpróbáltam változatosra összeválogatni a repertoárt. A második felvonást őszintén megmondom én sem szeretem. Meg akartam vágni, pár utat be akartam mutatni még Ördög-árokból és Dudarról, ennyi a cél nem több. A végén lévő beszélgetés ami számomra felfelé, talán másoknak lefelé húzza, fülelni kell de minden egyes szó axióma, egy korszak volt ez a kávék és zárthelyik időszakában. A harmadik részben szívem-lelkem benne van, megpróbáltam olyanra megcsinálni, hogy a számok a képek nélkül is élvezhetők legyenek, kávé mellé ebédhez ajánlom! Árpival való boulderezéseink talán utolsó videója jó ideig ez, pár frenetikus nap Ausztriában. A Part 4. elkészülése nem tőlem függ, pár anyag lebeg még az éterben melyek nélkül biztosan nem lesz negyedik rész. Köszönet Gábornak amiért folyamatosan használhattuk a kameráját, V12-nek a padéert és a legnagyobb szponzorainknak a szüleinknek a mászás folyamatos támogatásáért!!! Fogadjátok szeretettel!


Nincsenek megjegyzések: