2014. március 27., csütörtök

Veszprémi restancia

Mivel a srácok nem mernek írni, én töröm meg a csendet. Amikor legutóbb Veszprémben jártunk Árpival, láttam rajta hogy szemezget egy két úttal itt, később több kevesebb szó esett róla, hogy jó lenne egyet boulderezni a völgyben. Itt a tavasz, a boulder fő szezonját már úgyis lelőtték. Én amúgy is hazamentem volna, családos hétvégét írt a nem létező naptáram. Árpi egy későbbi busszal jött utánam. Nem veszek el a részletekben, újramásztam pár régi bouldert, Árpi pedig dőzsölt a számára ismeretlen projók között. Elsőként ismételte a Chris Shanta SD nevű 7B+ boulderemet, de nem is ezt emelném ki, az Akupunktúra nevű 7A flash volt szeritnem a csúcs, sajnos erről nem készült felvétel. Benchmark és technik is. Szóval akkor a hétvégéről íme a kis videó, mely Árpi keze munkáját dicséri.


3 megjegyzés:

István Ágh írta...

még jó, hogy volt szivacsotok :):):)
legalább a cipő felvevéshez nem kellett a hideg földre ülni

Strommer Soma írta...

black mamba-t nem toltátok? :D

Izer Bálint írta...

haham Árpi mindig mellé esik.. :D

Black mambához nekem már meleg volt sajna.. :S