2014. április 5., szombat

Black Fireday

 
Medvehagymarengeteg a kőfejtő bejáratánál
Van hogy nem jönnek a sorok. Van hogy vannak gondolatok, de megfoghatatlan gyorsasággal tovább is illannak. Mintha túlszorítanánk a markunkban a vizet ami így kicsurog. Ilyenek ezek a pajkos gondolatok is. Amint kicsit rendbe szedném őket már el is illannak és jönnek a következők.

Ha Márk szavaival kellene összefoglalnom a túrát akkor valahogy így nézhetne ki: a teljesítmény már-már proletári, a motiváltság és a mennyiség szánalmas, Hány éves is vagy?

És valójában ez igazat is fedne le. Csütörtök este összerántottunk utoljára egy kis albérleti összejövetelt, Árpi hétfőn kezdi meg Osztrák pályafutását egy Graz-i cégnél. Az est nem jótékony hatásait láttam magamon amikor reggel tükörbe néztem, meg láttam egy kis májnuszt ott bent is. De sebaj Marci és a kocsi a BAH-on. Utazás. Szél. Fák. Medvehagyma illat az erdőben. Felséta. Megizzadás. Marcival igen jó párost alkotunk, egyidősek vagyunk és ez mindig motiválja az embert. Együtt fedezni fel valami újat. Ő másodszor volt a Kis-Geriben, talán lélekben én is. Először az Angyalszívnek estünk neki. Azt hiszem 2008-óta minden évben próbáltam ezt a 7b-t, de valahogy sosem tetszett; mindig úgy voltam vele majd egyszer úgyis megmászom. A második próbára be is akadt... talán az egyetlen vagyok aki az Ördögfúj-t előbb mászta meg mint ezt. Marci különben a Szolid parádé-t küldte le másodikra rp style! Ezen kívül volt mozgás Teriben, Ekekében, Legyintgető titánokban. Kíváncsi vagyok mit tartogat számomra idén a Geri. Úgylátszik ez az ujjsérülések éve nálam. Az elmúlt 4 hónapban már a 4. különböző ujjamra jön rá az fájdalom, átok, ótvar; most az A1-es gyűrű képében. Fekete nadálytő kell, egy Fekete Péntek-i napon.

Nincsenek megjegyzések: